Pijn van binnen...?..?

Discussion in 'Na de bevalling' started by mirwar, May 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirwar

mirwar Bekend lid

Apr 22, 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Ik ben tijdens mijn bevalling ingescheurd en gehecht. Ik dacht dus dat het tijdens de sex zeer zou gaan doen aan de buitenkant..Maar het doet ontzettend zeer van binnen! :(
    Van buiten voelt t strak en geiiriteerd en ook niet prettig maar t doet niet echt zeer..Maar van binnen wel! Ik snap het niet...is dit normaal?

Met de vingers doet t niet zeer....maar met penetratie wel....

:(

2. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38
    Ik weet niet of het normaal is, maar ik heb die pijn van binnen dus als ik loop :( (niet altijd hoor) Ik ben door de vk doorgestuurd naar de gyn. Ik ben er nog niet geweest, dus ik heb geen antwoord voor je!

Als het zo blijft zou ik als ik jou was even naar de ha gaan. Niet te lang wachter hoor! Anders ben je straks bang voor de pijn en blijf je gespannen, wat weer meer pijn opleverd. Het is dan erg lastig om die cirkel te doorbreken.

3. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik heb inderdaad ook pijn als ik loop van binnen, ook als ik op de tiolet zit en afnijp om het zo maar te zeggen.
    weet niet wathet is.
    ik ben gescheurd, maar ni geknipt

4. mirwar

mirwar Bekend lid

Apr 22, 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Dat je het voelt als je loopt is idd ook heel vreemd....dat heb ik dan niet maar alleen tijdens de sex!

Toch maar es naar de ha want t mag toch wel weer een keer na 12 weken hoor! hahah ;)

5. Jana

Jana Actief lid

Dec 28, 2006
    347
    0
    0
    Had ik ook. Sinds een paar weken kan ik weer seks hebben zonder dat het pijn doet. Even geduld dus. ;)

Share This Page