Laarsjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Leetje1, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leetje1

Leetje1 Lid

22 aug 2008
    65
    0
    0
    Hallo,

Onze dochter is nu 14 maanden. Ik wil eens gaan kijken naar winterschoenen voor over 1 of 2 mnd.
    Er zijn nu zoveel leuke laarsjes!!
    Maar goed, wat ik me dus afvraag. Ik heb laarsjes van Red Rag gezien. Ze zijn halfhoog.
    De vraag is. Onze dochter loopt sinds een maand. Het gaat eigenlijk met de dag beter. Zijn deze laarsjes geschikt om met een maandje te dragen?
    Hebben jullie ervaring?

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.833
    9.337
    113
    Gelderland
    Ik zeg nog even niet. Maar je kunt natuurlijk altijd even naar de winkel gaan en samen passen om te kijken hoe ze er op loopt. Meestal zie je dan gauw genoeg of het wel of niet kan. Persoonlijk zou ik het nog even niet doen omdat iets lager vaak veel beter loopt. ( werk zelf in een schoenenwinkel)

Suc6 met je keuze

3. Leetje1

Leetje1 Lid

22 aug 2008
    65
    0
    0
    Stiekem dacht ik dat ook al :D
    Helaas!
    Ze heeft wel redelijk stevige beentjes, zodat ze er niet zo makkelijk uitschiet.
    Nou ja we gaan het over een tijdje wel een even proberen.
    Maar als jij met ervaring al zegt dat het niet handig is...

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja wij hadden enkelhoge "laarsjes"
    superleuk... en ze liep er prima op
    Tot ze in het voorjaar paar leuke gympen kreeg en er ineens 3x zo hard mee vandoor ging :)

Dus dat verschil was ogenschijnlijk niet zo heel groot... maar uiteindelijk bleek toch wel dat het heel anders liep.

terwijl het advies dacht ik toch was met stevige schoenen en goede ondersteuning ;)

Deel Deze Pagina