Ik zoek voor mijn zoontje nette zwarte sokken en kwam via Google terecht op site waar ze nu zwarte sokjes van name it hebben afgeprijsd. Ik ben erg benieuwd naar de ervaring van andere moeders met sokjes van name it. Normaal ben ik helemaal weg van bambino maar omdat Ivan nog wel eens in de tuin loopt op sokken worden ze snel zwart en krijg he ze moeilijk schoon in de was.
ik heb de eerste sokjes gehad toen ze net geboren was, waren prima. Maar hoe het nu is, weet ik niet....(heb sokjes van bambino inderdaad) (hema had ook zwarte sokjes, misschien een idee evt ?)
Dankje voor de tip! gelijk even online gekeken bij Hema en zie daar alleen zwarte sokken in maat 23/26, dat is wat aan de grote kant. Ik ga ook nog even bij de Hema kijken deze week
Wij hebben sokjes van de hema met anti slip in donkerblauw en donkergrijs, hier zie je ook weinig op!
Geen ervaring met name it. Ons zoontje draagt de sokken van het merk polarn o pyret (KINDERKLEDING | SHOP ONLINE | POLARN O. PYRET). Wij zijn heel tevreden over de kwaliteit, gaan mee bij de 60 graden was! Nadeel is dat ze vrij prijzig zijn!
Nadeel van de sokjes vind ik dat er geen anti slip op de sokjes zit. Hier ook de sokjes van de Hema en die zijn absoluut favoriet. Helaas zijn die er niet in het zwart . In de winter zijn ze er ook bij de H&M, maar daar zit ook geen anti slip onder.
Markt is ook een goeie tip!! Ga ik donderdag even kijken. Antislip maakt nier uit, hij loopt nu ook veel zonder antislip.