Hoi allemaal, Ik heb nu al een aantal keer de bambino kinderstoel bij kruidvat zien staan. Is dat wat? Ik heb nu een chicco pollo, maar vind die zo kolosaal en lelijk. Groetjes!
wij hebben hem en is ideaal alleen wij hebben van prenetal een verkleiner er in zitten nou ja hadden want zat klein gaatje en meneer trok hem zo kapot en at alles op haha maar is zeker aan te raden
ik heb er nog wel een over ook, nauwelijks gebruikt omdat wij vrij snel overgingen op de Ikea kinderstoel
Bedoel je de houten Bambino-stoel? Die hebben wij ook en we gebruiken hem nog steeds. Erg degelijk, staat stevig. Wel zwaar, maar als je een houten/laminaatvloer hebt, kun je er viltjes onder plakken en schuiven. Onze meid zat er voor het eerst in toen ze 7 maanden was, toen had ik er wel een verkleiner in. Ze zit er nu nog steeds in tijdens het avondeten. Het blad heb ik eraf gehaald, zodat ze gewoon aan tafel kan zitten. Een gewone stoel is nog te laag, de kinderstoel is wat hoger. Dan zit ze nog wel in de gordeltjes, dus kan ze de benen niet nemen tijdens het eten.
Wij hebben er ondertussen 2 in gebruik (wel van de prenatal, maar die zijn toch hetzelfde) Ik vind ze wel fijn, ze kunnen er lang op zitten. Mijn oudste is bijna 4 zit er nog prima op. Ik heb ook het blad er af gehaald, zodat je ze goed aan tafel kunt schuiven. Nadeel heb ik ook: ik heb 1 rode stoel en die geeft na ruim 3,5 jaar nog steeds af.
Wij hebben deze stoel ook en ben er erg blij mee. Dochter zit er super in. Onze tafel is iets hoger dan gemiddeld, dus hebben wij klosjes onder de stoelpootjes gezet zodat de kleine meid bij ons aan tafel zit. Al met al een ideale en niet te dure kinderstoel die erg lang mee kan!
En wij hebben m ook al bijna 3 jaar! Hele fijne stoel! Idd zwaar maar staat dan wel erg stevig en met viltjes eronder hoef je niet te tillen maar kan je gewoon schuiven.
vinden jullie het tuigje niet heel irri? als ik mn zoontje erin zet moet hij eerst met de beentjes door dat tuigje en werkt hij natuurlijk net niet braaf mee wij gebruiken altijd de ikea stoel. dat vind ik echt de beste en fijnste stoel! je neemt hem makkelijk mee, en ook naar buiten.
Inderdaad, wat iedereen al zegt, een fijne stoel. Voordeel is dat hij mee kan groeien naarmate je kindje groter wordt. De Ikea stoel is ook fijn, daar kunnen ze niet in gaan staan, dat is wel een nadeel van de kruidvat stoel. Het tuigje is bij ons al kapot. We hebben er nu een prenatal tuigje op zitten, werkt prima.
Wij hebben hem ook al 3 jaar en zijn zeer tevreden.. nu zit onze jongste zoon erin en die zit prinsheerlijk...duurde wel even om onze oudste zoon over te halen de bambino stoel af te staan aan zijn broertje hier ook idd een zitverkleiner van prenatal erin
Hier geen probleem met het tuigje. Bij ons hoeven de benen er niet eerst in. Wij zetten onze dochter erin en dan de armpjes erdoor. Dit tussen de benen vastklikken met het onderste gedeelte van het tuigje en klaar is keer. Ik vind het fijnn dat er een plankje voor de voeten is. Dan heeft ze steun eraan. Bij de ouders staat die van de ikea en dat is een goede, maar wel voor eventjes. Ik heb het idee dat daar de voetjes er zo bij hangen. In de bambino zit ze lekker en kan ze haar voetjes lekker kwijt. Ben er nog steeds blij mee na bijna twee jaar!
Wij zijn 'm gaan gebruiken toen Eva ruim 2 jaar was, voor echt kleine kindjes vind ik het geen fijne stoel, een beetje te ruim. Wij hebben 'm meteen gebruikt zonder tuigje en blad, dat kan (bij Eva tenminste ) op die leeftijd prima. De ikeastoel zit Lisa nu in, ik vindt Eva daar nu ook veel te groot voor, is haast niet meer te doen. Ook niet praktisch omdat ze daar ook niet zelf uit zou kunnen.
OOk hier positief! Inderdaad, pas vanaf een jaar of 2, daarvoor verdween ze echt in de stoel. Maar nu is hij prima. En een stuk minder duur dan de Tripp trap, die in principe hetzelfde uitgangspunt heeft (meegroeistoel).
Wij vonden hem niet zo prettig.... Hij stond eerst bij ons in de keuken en daar vonden we hem te lomp... Keuken is niet heel groot en daar staat nu een stokke. Daar zit ze ook veel beter in nu... Deze stoel is nu naar de woonkamer verhuis waar hij hij hopelijk als speelstoel voor bv verven gebruikt kan worden..