Cadeautje Sinterklaas

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mupkuh, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Ik ben er misschien wat vroeg mee bezig. Maar heb echt een dillema....

Wat geef ik mijn dochtertje die dan 9 maanden is cadeau?

Ik kan natuurlijk ook gewoon geldstorten. Maar dat vind ik zo afgezaagd. En overslaan willen we het ook niet.

Hebben jullie misschien nog leuke ideetjes.

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    jamie heeft voor zijn doop een loopding gekregen, is een soort wagentje waarmee hij kan leren lopen (moet hij achter lopen) en aan de voorkant zit allerlei speelgoed! heel erg leuk en hij is er gek op :D

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Heb vorig jaar met sinterklaas een paar kleine kadootjes gekocht (voorleesboek, kleine speeltjes). Ze vond het papier ook interessanter als de kadootjes eerlijk gezegd.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Mijn dochter is 1 december jarig ze krijgt van ons een loopauto van winnie the pooh en gouden oorbelletjes.
    Voor sinterklaas krijgt ze van ons een babywalker van Vtech, een goedkope afstandsbediening (vind ze op de een of andere manier geweldig), een voorleesboekje, en een badjasje.

Ik vind dit wel genoeg, ze krijgt van mijn moeder en broer ook nog dingen voor sinterklaas. En daarnaast is ze een paar dagen daarvoor jarig geweest, en heeft ze waarschijnlijk van familie ook speelgoed gekregen.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    gewoon ook praktische dingetjes, zoals kleertjes, slofjes.. Waarschijnlijk is het papier interessanter dan de inhoud.

En dan nog een leuk speeltje: mobiele baby telefoon
    badspeeltjes
    leesboekjes

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    vormendoosje met blokjes. Met de vormen doen ze nog niet veel, maar wel leuk in en uit het bakje halen en in de mond stoppen. Hier een succes! Verder, lekker praktische dingetjes als nieuwe sokken, een leuke slab, bordje oid? kleertjes, nieuwe slaapzak, vast wel wat leuks te bedenken?

Groetjes, Sas!

7. Ik heb net een verlanglijstje samengesteld voor Bram voor de familie, staan oa little people (leuk voor strax), fisher price telefoon (ik had vroeger zo'n zelfde), blokkenkar, winterslaapzakjes en voorleesboeken op
    Zelf geven we de little People kerststal, voor Bram en ook voor mama :D

8. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ons manneke gaat niet overdreven veel krijgen hoor.
    Hij krijgt genoeg van ons, maar hij heeft het nu toch nog niet door en hij heeft al veel.

Dus hij krijgt echt wel iets leuks hoor, maar niet te veel.
    Én hij krijgt een taartje met één kaars erin.
    Hij wordt 5 december nl 1 jaar! :D:)

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    boekjes, een loopauto, vormenstoof, dvd van bumba:) alles van bumba vinden ze trouwens geweldig die kleintjes! iets van little people.is vanaf 12 maanden maar je kan ook iets kopen waar ze over 3 maanden pas mee kan spelen.een telefoontje met geluid, kleertjes (ze beseffen het toch nog niet).. succes! en koop niet al te veel zou ik zeggen! opa's en oma's en ooms en tantes kopen ook vaak nog wat en dan heb je echt veel te veel en dan zijn ze ook nog eens bijna jarig en wat moet je dan nog vragen....

10. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Mijn dochter is ook in december jarig, dus weet nog niet precies wat ze wanneer krijgt. Op het verlanglijstje staat iig:
    - houten loopwagen (poppenwagen)
    - schommel (voor in de tuin)
    - schoenen
    - houten blokken
    - duplo
    - houten sierradenkistje met ballerina

11. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Tegen die tijd is mijn zoontje ook 8,5 maand en vind het ook lastig. Wat geef je? laatst in de speelgoed winkel stond ik al zo te dubben. Wat is leuk voor nu, maar waar ze ovetr een maand nog niet op uitgekeken zijn?
    Veel speelgoed is vanaf 6 maanden maar daar zijn ze wrs zo op uitgekeken? En speelgoed vanaf 12 maanden daar kunnen ze nog niet zoveel mee? Heb 1 leuk ding gezien vanaf 9 maanden en dat was de tiktak auto van V tech, soort hamertje tik idee alleen dan met geluid ed. Kostte 25 euro...
    Maar iemand anders nog ideeen? Eigenlijk ben ik ook niet zo van dat hard plastice speelgoed...Vind het ouderwetse speelgoed leuker, maar daar gaat t niet om he ;)?!

12. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    #12 kahrin, 13 okt 2009
    Laatst bewerkt: 13 okt 2009
    owwww, wacht, ik ehb nog iets. Ik heb het al voor mijn dochter gekocht en ze vindt het GEWELDIG. Het is wel heel lelijk, maar goed, zij is er blij mee:

Bekijk bijlage 21340

Binnen kan ze er op schommelen, en buiten duw ik haar lekker rond, ze vind het echt heel erg leuk!

13. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Oeh ja, das wel een lelijk ding :p... ik vind hem iets te groot voor in ons huiskamertje ;) nee, maar daarbij heeft ie al zo'n driewieler wagentje die je ook kan duwen met zo'n stok (nu nog een beetje te klein voor maar goed) dus das een beetje dubbelop...
    Ps..Is zo'n ding ook niet funest voor een houten vloer?!

14. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik heb dan een laminaat vloer, maar zolang die niet buitenkomt, dan kan er ook binnen op rijden. Ik heb 'm nu al buiten gebruikt, dus binnen mag ie alleen op de wipwap/schommelding (dat paarse :D)

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza wordt 2 weken eerder een jaar, dus hier ook dubbelop. Maarja... dat krijg je als je zo vlak voor Sinterklaas bevalt :)

Maar vanaf een maand of 9 speelt ze veel met:
    * babypop
    * loopauto (op d'r knietjes ernaast. Lachen!!! Gaat veel sneller dan kruipen en kun je ook nog eens alles veel beter bekijken :D)
    * vormenstof (nog niet erin en eruit, maar wel het ding zelf en de vormpjes)
    * bromtol
    * badboekjes en kartonnen boekjes (de steviger varianten)
    * autootjes
    * duploblokken
    * kralenspiraal
    * stapelbakjes/emmertjes (waar je zo'n toren van kunt bouwen en die allemaal in elkaar passen)

Voor d'r verjaardag en sinterklaas (wat we wanneer geven moeten we nog beslissen ;)) krijgt ze waarschijnlijk:
    * nijntje"duplo"
    * iets van little people (zag hier de kerststal al voorbij komen. Vonden wij ook errug leuk! :))

En op het verlanglijstje:
    * grote houten kralenketting
    * babypiano/keyboardje
    * baby-autootjes
    * dingen van duplo en little people

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

hihi ja die wil ik eigenlijk ook wel hebben ja :) -maar vind het wel dubbel, kerst-achtig kado met sinterklaas..

17. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wij hebben het besproken en wij gaan nu nog geen sint vieren. Ze is dan 6 maanden. Kerst gaan we wel heel uitgebreid vieren, want dat vieren we altijd al met de familie en dan gaan we onze meid lekker verwennen. De centjes van sint geven we dus met kerst uit. Volgend jaar gaan we wel volop in de sintsfeer, maar dat vonden we iets te vroeg dit jaar.

Liefs banjabes

18. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Vorig jaar ( hijs was toen 6 mnd) heeft ie van ons nog niets gehad. Vonden we nog niet bepaald nodig.

Hij kreeg van oma een lepeltje om mee zelf mee te eten.
    En van papa's werk een xylofoon.

Dit jaar kopen we iets kleins. Niet meer dan 20 euro hoor. Als ze groter zijn willen ze ook steeds grotere cadeaus kunnen we daar mooi voor sparen ;)

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goede ideeen!

Ik vind het ook erg moeilijk. Kan inderdaad ook iets kopen voor als ze wat ouder is. In maart word ze een jaar en dus weer flink wat cadeautjes.

We gaan weer flink verder denken.

20. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb vorig jaar dingen gekocht voor als hij ouder was zoals Mega Blocks. en nu speelt hij elke dag met de mega blocks! krijgt dit jaar weer iets van megablocks en little people op sinterklaas. Ze zijn er nu nog te jong voor, maar ik vind dat wij wel aan sinterklaas moeten doen ;) hoordt er bij toch? :D

Deel Deze Pagina