hallo dames, herkennen jullie jezelf ook in een periode, van ongeveer 4 dagen dat je enorm veel zin hebt? bij mij komt dit nu maandelijks terug sinds ik gestopt ben met de pil. ongeveer is dit twee weken na mijn begindag van mijn menstruatie. maar omdat ik een standaard terugkomende cyclus heb van 39(!) dagen kan ik dit niet linken met mijn eisprong, tenzij mijn eisprong erg vroeg is voor mijn begindag van de volgende menstruatie. ik ben deze periode begonnen met ovulatietesten maar heb er nog niets nauwkeurings uit kunnen halen. herkent iemand van jullie dit? en stel dat het wel mijn eisprong is, wat is daaraan het nadeel, met mijn lange cyclus? Groetjes anneke
Ja dit herken ik zeker! Ik heb het rond mijn eisprong idd het ergst. Je zou ook je temperatuur een cyclus bij kunnen houden. Dan weet je precies op welke dag je je eisprong hebt gehad en kan je ook iets meer zeggen over je lf. Die is misschien iets langer dan standaard? Succes!
je eisprong zou dan rond dag 25 zijn. hier ook vaak veel zin gehad vóór mijn eisprong. de dag voor mijn eisprong tot aan mijn menstruatie is de zin weer veel minder. lekker getimed van mijn lijf haha. maar die periodes ken ik wel.
Hihi ik herken het! Als je bekend bent met de Billingsmethode, weet je dat je dan vruchtbaar bent. Hoe meer zin, hoe dichter bij de eisprong
Komt door de hormonen, heeft moeder natuur zeker goed geregeld. En makkelijk voor ons om te weten dat we dan vruchtbaar zijn en ons voort willen planten. Ik had er ook zo erg last van een paar dagen voor mn eisprong
Dat van net voor de menstruatie dat heb ik ook. 2 dagen er voor. Dus dan weet ik al dat ik weer ongesteld ga worden
Totaal herkenbaar. Ik weet dan ook precies wanneer mijn eisprong is. Ik word er alleen een beetje puberaal van want ik ga dan weer crushes krijgen op bekende mannen (heel erg pfff ) Mooi is dat die natuur dat er gewoon geregeld word dat je dan vruchtbaar bent en je zelf dan eigenlijk kan voortplanten.
Wat grappig om dit allemaal te lezen, want het is zo herkenbaar. Ik heb ook meer zin rond mijn eisprong 😄
Ja! Vanaf een week na begin menstruatie bij mij. Volgens mijn berekeningen (kalender plus slijm) was Ik inderdaad in die periode dan ook vruchtbaar.
Ik heb niet een heel hoog libido, maar rond mn eisprong altijd veel meer zin. Sinds het checken, weet ik dat het echt rond mn eisprong is.