Ik ben 8 dpo vandaag, en mijn la met testen lonkte me de hele ochtend al. Ik gaf toe en deed een test, compleet onrealistisch natuurlijk, maar ach er lagen er nog 12 dus who cares. Ik plassen, test erin houden, ach jullie kennen het riedeltje wel ik leg de test neer en vervolgens kletsen ik en mijn man over het onredelijke, maar ach boeiend. Ik kijk eigenlijk amper op de test, omdat het antwoord natuurlijk van te voren al duidelijk is op 8 dpo, maar toch spiek je dan even.. en verdomd.. ik zie iets! Verbeeld ik het mij nou? Manlief ziet het ook dus het moet haast wel echt zijn, ik ren naar de wc en pers er met enige inspanning nog wat testvloeistof uit en doe snel een kv2v5 en nog een zwenk. Binnen no time staan op beide streepjes, al is die van de kv2v5 echt erg significant lichter dan de zwenk testen. Ik weet echt vrijwel zeker dat ik op 8 dpo zit aan de hand van tempen, observaties van slijm en duidelijk voelen van kwalen en pijntjes tijdens de sprong en aan de hand van ovutesten. Op 4 dpo had ik een dip, maar ook dat had ik vaker rond dag 4 en hoorde er wel een beetje bij bij mij. Zie hier het resultaat.. is toch bizar duidelijk voor 8 dpo? Ben echt zoo in shock..
Wow, dat is al een aardig streepje voor 8dpo. Over 2 dagen nog eens testen. Voorzichtig gefeliciteerd!
Het kan zijn dat je een kortere cyclus hebt. Je bent nu op cyclusdag 27 zie ik, en je vorige cysclus was 29 dus het kan heel goed dat je nu net een dag of twee voor nod zit Ik zeg gefeliciteerd
Ik heb even met mijn neus heeeeldichtbij de testen gehangen, dichterbij lukt me echt niet. Hoop dat het zichtbaar is, want ik shake redelijk haha
@Honeybeeb Geloof me ik weet echt zeker dat ik niet eerder een eisprong had, ik weet haarfijn hoe mijn lijf en alles werkt ondertussen door allerlei redenen.
Zoals jouw bovenste is, is mijn action test vandaag... ik krijg hem alleen niet zo duidelijk op de foto
Donderdag op vrijdag nacht heb ik mijn sprong gevoeld ( dag 18 op dag 19) , dus ik zal nu 8,5 dpo zijn.