3 verschillende testen geven licht positief...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Yv86, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    hoi allemaal! Ik heb donderdag een licht streepje op een testpoint test.
    De volgende ochtend meteen de kruidvat gehaald, resultaat licht streepje.
    Gisteren heb ik de predictor gedaan die was nog duidelijker, en vanmorgen de 2de predictor die was nog duidelijker. Alle fotos staan in mijn album.
    Wat denken jullie? Mijn cyclus weet ik niet, het is een rommeltje na het stoppen van de prikpil. Groetjes yvette

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    op de predictors zie ik allebei een streep.
    op de kv en etos zie ik hem niet.

nou vertrouwde ikzelf predictor nooit maar weet niet of die nog steeds gauw vals uitslaat tegenwoordig.

3. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Ik ga morgen of overmorgen nog een test doen,
    maar dan een ander merk. dan zal het hcg gestegen zijn ( mocht ik inderdaad zwanger zijn)

4. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik zeg toch gefeliciteerd

5. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Is het de early predictor die je hebt gedaan, of de gewone? Ik zie op de kruidvat en etos wel een heeeeeeel licht streepje.

Ik hoop dat ie over 2 dagen duidelijker is!!

Liefs

6. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    op de predictors zie ik wel wat...maar vind ik niet betrouwbaar aangezien mannen en zelfs kraanwatr zwanger zijn met deze testen...op de andere 2 testen zie ik helaas niks...

misschien paar dagen wachten en weer testen

7. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Ik zou woensdag even met cb digitaal testen predictor heb ik vals positief getest maar ook een keer echt.... Hoe dan ook niet betrouwbaar helaas. Ik duim voor je!

8. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    dit zijn de gewone testen van predictor, niet de vroege.
    die andere 2 testen kreeg ik niet goed op de foto helaas.
    ik hoop dat de testen van predictor niet vals waren, het maakt me onzeker
    morgen of dinsdag haal ik een andere test

Groetjes

9. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Ik zeg positief hoor!

10. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Oke, volgens mij zijn de gewone predictors wel wat betrouwbaarder dan de early. Ik ben heel benieuwd naar je volgende test!!

Liefs

11. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Ik heb vanmorgen een kv 2 voor 5 gedaan en nog een predictor, maar de streepjes zijn echt enorm licht, en daarna.die testen van predictor, ik heb in mijn album nieuwe fotos toegevoegd, ik weet het niet meer!
    Willen jullie nog even kijken? Liefs

12. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    Ik zou gewoon even een paar dagen wachten met testen, het kan aan mijn beeldscherm liggen maar ik zie echt niks...maar dat zégt niks natuurlijk!

Succes ermee

13. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

In je album van "2013" zie ik geen streepje, maar in het album "kv" zie ik wel een heel licht streepje op de eerste test. Misschien ben je wel heel erg vroeg? En een andere test, CB digitaal met indicator, zijn ook gevoelig en die zeggen wel of niet zwanger en dan heb je de meeste zekerheid.

Moet wel heel eerlijk zeggen dat de KV bij mij ook niet snel aan sloeg, had een licht streepje op NOD terwijl CB Zwanger 2-3 aangaf....

14. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Ik had het weekend positieve predictor testen, maar ja toen ik hoorde dat ze vaak vals positief zijn heb ik dus vandaag de kruidvat gedaan (met de hoop op een iets duidelijkere streep) maar na.deze uitslag was ik wat teleurgesteld, nu hoop ik over een week toch meer duidelijkheid te hebben . want nu weet ik het even niet meer

15. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    toch zie ik op de kv wel een vaag streepje

16. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    In het echt zie je hem ook, krijg hem alleen niet op de foto, ik ga vrijdag nog een testje wagen, maar is het nu echt zo dat de predictor niet te vertrouwen is? Want ja op 3 testen van predictor een positief resultaat ... als dat vals is dan moeten ze de testen wel uit de verkoop halen

17. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Mijn man had gisteren een predictor early gehaalt (oeps) maar die was dus negatief.... :(
    Hoop dat ik maandag meet duidelijkheid heb , moet dan naar de gyn
    Groetjes

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als je toch steeds dure testen doet a la onbetrouwbare Predictor, kun je beter de betrouwbare CB Digitaal doen die aangeeft zwanger/niet zwanger.
    Geen getuur meer naar streepjes in elk geval.

Succes bij de gynaecoloog. Hoop dat die duidelijkheid kan verschaffen. Laat je het ons even weten?

19. mamajj

mamajj Niet meer actief

ik zie hem op de KV test ( of etos?) en hij lijkt niet grijs hoor..voorzichtig gefeliciteerd!

20. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Predictor test Vals positief!!! Heb een echo gekregen, daarop was te zien dat ik in deze dagen een eisprong kreeg + mijn baarmoederslijmvlies is er dun door gebruik van de prikpil.....
    hoop voor alsnog snel echt raak zal zijn,.en de predictor komt er nooit meer in!

Deel Deze Pagina