Ben de CD van Dirty Dancing aan het luisteren. Wat blijft het toch heerlijke muziek!! Heb de film zo'n 30x gezien denk ik, en elke keer is het weer genieten. Love it! Nog meer fans hier?
O ja hoor: IK! Heb toendertijd de film 9 keer in de bioscoop gezien en ook nog ontelbare keren op tv...vind de muziek ook nog steeds leuk om te horen, en als ik lees dat de film weer op tv komt, moet ik gewoon kijken haha. Terwijl ik hem ook op dvd heb.
Jaaaaaa, als ie weer eens wordt uitgezonden en ik zap er per ongeluk langs blijf ik altijd weer hangen, heerlijke film.
Zag toevallig op de facebook een filmpje deze week over een echtpaar in Amerika die de einddans hebben ingestudeerd als openingsdans op hun bruiloft. Echt waanzinnig goed gelukt!!
Ja leuk is dat he, er staan er meerdere op youtube heb ze allemaal wel gezien! Helaas houdt mijn man niet van dit soort dansjes en maakt hij altijd z'n eigen dans haha Dus probeer ik het soms maar met m'n dochter..
Ja ik!!! 3 x in de bios gezien, en op tv/dvd..geen idee hoe vaak. Inderdaad als hij wordt uitgezonden blijf ik ook altijd hangen.. zucht Cd ook erg mooi.. Hoe zit dat eigenlijk met het tweede deel, heb ik eigenlijk nooit gezien, was dat ook met Patrick Swayze, en net zo'n goede film??
negen keer hihi ik een keer toen. heerlijke film. alle meisjes in de klas hele maal dirty dansen... nostalgie..
Nooit gezien . Gek eigenlijk, haha. Volgens mij niet met Patrick Swayze nee. En kan noooooit zo mooi zijn als deel 1 .
Ik heb hem over de 100 x gezien , kon het hele script achter elkaar vertellen, alle regels zoals het in de film gaat haha. Dus ja kan wel zeggen dat ik een fan ben haha. DD 2 , is redelijk leuk als je het als een aparte film ziet. zoals een step up ofzo . Patrik speelt een mini rol als dansleraar maar verder speelt hij er niet in. Maar vergelijken met dirty dancing 1 is het maar een flauw iets. . wel leuk voor een regenachtige middag waarbij je niet zoveel te doen hebt en zin hebt een een feel good movie.
Hier ook een fan! Kan de film ook altijd wel blijven zien. Als hij op tv is en ik niet hoef te werken kijk ik altijd.
heb de film wel 100x gezien hij blijft zo leuk wist niet dat er een cd van was kan je die nog ergens kopen hihi
Jaaa ikke ook! Ik heb de film ook zo vaak gezien dat ik aardig kan mee praten haha. Mijn man zegt al "oké oké, vanavond komt jouw film". DD2 vond ik inderdaad maar een flauw aftreksel van deel 1.
Dirty Dancing geweldig, deel 2 nooit gezien... Zelfde denk ik als bij Grease, die heb ik dan wel 100 keer gezien, en de 2e is ook net niks (vind ik dan he)
Jaaa, hier nog een fan De film ook echt al ontelbaar keer gezien, nooit in de bios trouwens want toen was ik pas 1 jaar CD heb ik ook liggen en ook grijsgedraaid. Ben paar jaar geleden ook nog naar de musical geweest en wat was ik blij dat ze de liedjes niet naar het Nederlands vertaald hadden. Als hij op tv langskomt blijf ik ook zeker even hangen. (er is trouwens volgens mij ook ooit een tv-serie geweest die Dirty Dancing heet, maar is niet met de acteurs van de film)
Hier ook! Als ik ziek ben gaat standaard de dvd erin. Kan ook niet meer tellen hoe vaak ik de film al gezien heb! . Vriend hier vind het ook vreselijk, begint meteen te zuchten en te steunen, hihi. Soms heb ik zelfs van die momenten dat ik de dvd erin stop en alles doorspoel naar het eind, zo mooi vind ik dat stukje van de film.......