wanneer beginnen te verheugen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JsMama, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja lachen he!! De onze kijkt ons dan ook echt aan van: "kijk eens mama hoe groot ik nu ben!" echt schattig om te zien.
    Gisteren bij opa en oma verplaatste hij ineens ook bewust tot een paar keer aan toe zijn voeten. (dus al een loopbeweging) Hoop toch eigenlijk wel dat het nog wel ff gaat duren hoor, het lopen.

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Zelf pakken en in de mond stoppen denk ik met zo´n 5 maanden, maar nu maait hij hem nog steeds uit bed en moet ik er toch nog gewoon uit....

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn zoontje had ook zo'n periode dat ie m dan uit zn mond pakte en m uitgebreid ging bestuderen met zo'n enorm serieuze blik. Net zo'n professor hahahaha, de wijsneus.

4. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Hier ook zo'n verslaafde. Nu nog, en ze is inmiddels 17 maanden oud. Ik wist op een gegeven moment niet eens meer hoe vaak ik er per nacht uit was geweest. Helemaal automatische piloot. Hier ook een doekje eraan. Geloof dat ze het met 9 maanden zelf begon te nsappen. Succes.

5. JsMama

JsMama Actief lid

12 sep 2009
    230
    0
    0
    Noord-Brabant
    nou dames, had het topic misschien eerder moeten schrijven. Tis alsof Jesse wist dat ik het schreef.

Nu al twee nachten gehad dat hij hem zelf pakt en in zijn mond kan stoppen.

Hebben wel iets veranderd, want het speentje aan zijn doekje pakte hij niet. Wel slaapt hij met een knuffelbeer met een slaapmuts. Heb het speentje aan de slaapmuts vastgemaakt en die kan hij wel zelf vinden.

Nu hopen dat het zo blijft dat mama voortaan 's nachts vaker in bed kan blijven. haha.

Deel Deze Pagina