Ja ja dames het is me gelukt hoor, in een half uurtje tijd heb ik een heel pak negerzoenen leeggegeten. (hoewel er nu alleen 'zoenen' op de verpakking staat) Ik kon gewoon niet meer stoppen, ze waren zó lekker. Dit is toch eigenlijk wel heel erg. Zijn er meer meiden die zichzelf af en toe belachelijk te buiten gaan aan dit soort voedsel?
Hier nog zo een! Als ik thuis kom van een dag werken heb ik altijd onwijze trek... dan gaan de choco brokken en snoep gevolgd door een hele zak Doritos zo naar binnen
Oh, heb ook al heel wat zoenen op deze week en denk dat ik nu maar niet meer haal, want het moet er straks ook allemaal weer af
oooooooooooooooooooo lekkurrrrrr shit gisteren boodschappen gedaan! mm misschien toch ff naar de winkel!
Ja.... ik kan ook zo 'snaaien'. Meestal in de middag en na het avond eten heb ik zin in iets zoets. 's Middags eet ik wel een appel erbij en 's ochtends bij de boterham een mandarijn of kiwi. Fruit eet ik veel dus dat compenseert met mijn snoep en koek momenten. M&M's zakken vliegen er hier doorheen. Net zoals bonbons en de kitkats enz. Eerst was ik echt van de chips en nootjes maar sinds de zwangerschap van de koek en chocolade. Ik eet me er letterlijk misselijk aan.
oohhh hou op! Ik heb al vreselijke honger... pff Ik ben van ellende eitjes aan het koken (in zo'n eikoker) en ga wat broodjes roosteren.. Ons gas is op en ik kan dus geen eten maken ik verga van de honger en we hebben niets in huis wat zo gewoon eetbaar is zonder te koken zeg maar hehe..
WAAAAT een heel pak , dat meen je niet?!? En nu ben je misselijk, of durf je nog te zeggen van niet ?
Haha gelukkig ben ik niet de enige met van die snaaibuien! En Karina, eh.... nee ik ben niet misselijk
Ik zit met smaak hele blokken Rittersport puur met noten op te eten... En maar zeggen, na 2 stukjes heb ik genoeg.. NOT! EN dan appeltaart jammie
Ik heb helaas ook van die buien Laatst in de stad kwamen we langs een poffertjeskraam,mmmmmmmmmm die geur dus moest een portie hebben, echt mega lekker! 150 meter verder een wafelkraam....... Wafel met bosbessen en slagroom naar binnen gewerkt toen was ik toch wel misselijk hoor Ik heb vaak 's avonds trek, probeer zoveel mogelijk voor gezonde dingen te kiezen maar af en toe gaat er toch een zak chips doorheen hoor
haha je lekker helemaal vol vreten en dan kots en kots misselijk wezen. Hier gaan liters chocomelk doorheen terwijl ik dat anders helemaal niet luste. En friet ik ohhhh heerlijk. en tja een zak snoep en een pak koekjes is zo weg. Lekker al dat gevreet ik zal me wel moeten inhouden zometeen als de kleine is geboren. ik ben erg blij dat hier de buurtsuper om half 6 dicht is en hier geen friettent is anders was het veel erger geweerst met het gefreet
ik heb gelijk een sms naar mijn hubbie gestuurd met de vraag of ie negerzoenen mee wil nemen bij het boodschappen doen.
haha haha haha we maken elkaar hier nog gekker met vreetbuien en lekker dingen zo ben ik verslaafd geraakT aan de chocolademelk en nu wil ik ook negerzoenen haha.
Ik eet de raarste dingen door elkaar en kan na het warme avondeten zo nog een zak chips op. Komt niet helemaal goed volgens mij (straks flink lijnen!).
Ik ga mijn mannetje bellen en vragen of ie appelbollen mee wil nemen van de oliebollenkraam......... JAAAAAAAAAA dat ga ik doen!
Owwww, heerlijk! Tijdens de zwangerschap van Piet kon mijn schatje 's avonds laat naar de snackbar of Mac rijden voor me en bij de tweede zw.schap was ik verzot op Lay's Sweet Paprikachips. Nu zit ik weer op de pittige en zoute toer en heb ik veeeel zin in chips!