Dit is echt raar

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door minimens, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimens

minimens Lid

24 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mensen,moet even me "ei" kwijt hoor,ik ben bezig met iui-d in mijn natuurlijke cyclus,dus met ovulatietesten mijn ei opsporen en dag na positieve test inseminatie,nu zat ik vanmorgen op dag 18 en had ik met ochtendurine een negatieve cb digitale test,maar mijn slijm(sorry voor viezigheid) was wel dun,dus ik testen met kruidvat,deze gaf positief(2 dikke strepen)ik ziekenhuis bellen,morgen inseminatie,toch nog een cb test ertegenaan gegooid:dikke smiley! Nu is mijn vraag:kun je wel met ochtendurine de digitale cb testen vertrouwen?het ziekenhuis zegt van wel,maar dat geloof ik dus niet meer!iemand hetzelfde meegemaakt?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Je gebruikt j eerste urine? Dat mag inderdaad niet bij ovu testen omdat dat het beeld kan vertekenen.

3. Shar886

Shar886 Lid

4 feb 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Esther15 heeft gelijk. Ovulatietestjes mag je niet gebruiken bij het eerste plasje van de dag. Staat het niet in de bijsluiter?

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Heb je al die testen met dezelfde urine gedaan?

Als je die kv-test en die tweede cbtest net wat later hebt gedaan, kan het zijn dat je piek toen nét nog niet hoog genoeg is geweest voor een smiley:( In een paar uur kun je ineens je piek hebben. Dus misschien was die eerste test dus net wat te vroeg.

Als je alle testen wel met dezelfde urine hebt gedaan, dan weet ik t ook niet:( Dan zou ik een eventuele volgende ronde testen met je tweede plasje van de dag.

5. minimens

minimens Lid

24 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,had die van cb met de eerste urine gedaan,dat was om 10.00 uur en die twee positieve een uur later met nieuwe urine,wel apart dat je het zelf zo voelt eigenlijk

6. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hierdoor ben ik overgestapt van ovu testen op opvolgen door echo en bloedafname voor eisprong bij IUI D...in eigen cyclus..alleen pregnyl om de eisprong te ondersteunen. Ik werd gek van die testen.

7. minimens

minimens Lid

24 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt ik ook hoor,kijk het nog twee keer aan en dan ben ik er ook wel klaar mee,terwijl timing juist het belangrijkste is,aangezien donorzaad maar 24 uur leeft,heb jij een geslaagde poging gehad?

8. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Kruidvat geeft altijd twee (dikke) strepen, dus daar zou ik niet op vertrouwen. Ik denk dat je gewoon net te vroeg bent geweest!

9. minimens

minimens Lid

24 apr 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi ja zou kunnen maar die clear blue gaf ook een smile,vanmorgen stond me eitje in het ziekenhuis op springen!dus ik denk dat ik gewoon ook met clear blue digitaal niet meer met ochtend urine ga testen

Deel Deze Pagina