Hoe doen jullie dat? Ik word nu al he-le-maal gek van mezelf! En ik zit pas op 4dpo, haha! Ik wil niet weer veel te vroeg gaan testen en dan dus geld weggooien, maar de drang is nu al zo groot.. Dus, tips graag!
Ik heb geen tips. Herken het gevoel. 4dpo heeft alleen echt geen nut om te testen. Ook al is het raak, je kunt 10 dagen voor je nod echt nog niet positief testen. Ik heb gisteren getest. 2 dagen voor nod. Hartstikke negatief. Ik probeer het nu vol te houden tot vrijdag voor ik weer ga testen. Hoop dat ik ondertussen niet ongesteld wordt en dat ik het ook volhoud en natuurlijk dat ik vrijdag wel een positieve test in mijn handen heb.
Oh, haha! Ik bedoel ook niet dat ik nu al wil testen, hoor! Hahahahaha! Dat zou wel heel erg zijn, denk ik. Ik ben meer op zoek naar tips om uiteindelijk niet te vroeg (dus voor nod) te testen. Ik heb goede hoop voor deze ronde en ik wil het al zo lang zo graag! Dus hoe kom ik nu die twee wachtweken door zonder te testen tussendoor? Ik hoop dat je alsnog positief mag testen, Memarly!
Ja, maar waar haal ik die afleiding vandaan? Ik heb vakantie, maar man werkt gewoon. Vriendinnen werken ook en hebben allemaal kinderen, waar ik nu gewoon even niet op zit te wachten. Mijn dagen bestaan nu uit sporten, boodschappen doen, eten koken, met de kat spelen en op ZP zitten. Klinkt best wel sneu dit, nu ik erover nadenk, haha! Gelukkig nog maar 1 week vakantie!
Ben blij dat ik niet alleen ben!! Ik vind die 2 weken altijd verschrikkelijk lang duren!! Inderdaad is afleiding goed, maar zelfs dan kon ik nergens anders aan denken leek wel... Zit nu op 3 dagen voor mijn nod, al 2 testen erdoor.... Helaas beide negatief Mijn man gelooft stellig dat ik zwanger ben dus dat geeft nog beetje hoop maar ben bang dat we door gaan naar ronde 8..... Wachten is verschrikkelijk, sterkte en ik hoop dat je wachten beloond word met een dikke positieve test!!
Oh, wat balen dat je testen negatief zijn! En het is inderdaad ook zo dat als ik afleiding heb, ik er dan nog steeds aan denk.. Het is de zoveelste keer dat ik in de wachtweken zit, maar nu twee eitjes gehad, dus extra spannend lijkt het wel!
Haha, das wel een slimme tip! Alleen ben ik bang dat ik dan nog stiekem andere ga halen of bestellen... Die testdrang is soms niet uit de weg te gaan!! Ja, heb eergisteren (5 dagen voor nod) getest en 1 dag ervoor. Heb me nog steeds in kunnen houden maar denk dat ik het morgen (2 dagen voor nod) toch niet meer kan houden en er weer maar eens 1 doe.... Aan de andere kant... nu is er nog hoop en als hij weer negatief is is dat gelijk weg en voel ik me zo rot dus vandaar dat ik het uitstel... Gek he? Of herkennen jullie dat gevoel? Eigenlijk wil je wel testen en aan de andere kant niet?! pfff.. ingewikkeld, sorry...
Hehe wij vrouwen zijn ook wel heel nieuwsgierig en ongeduldig soms. Ik heb 4 dagen na NOD kunnen wachten met testen. Dat kwam voornamelijk doordat mijn man me nogal overdreven vond. Hij snapte überhaupt niet waarom ik wilde testen: "Je kan toch ook gewoon wachten, als je over een maand nog niet ongesteld bent weet je het toch ook?'' Hihi en omdat ik niet extreem nieuwsgierig over wilde komen heb ik nog een paar dagen gewacht. Om iets te bewijzen naar hem toe ofzo. Dat is eigenlijk net zo raar als jezelf niet in kunnen houden met testen.
Pfff, mannen! Ze snappen er ook helemaal niks van Die van mij werd ook helemaal zenuwachtig van mijn getest. Eerst ovutestjes (in de week van de eisprong 2 x per dag) en elke dag tempen en toen nog zwangerschapstesten. Haha best erg als ik het zo bedenk Nu we voor een brusje gaan valt het nog mee. Ik heb nog niks gekocht aan testjes. (wel liggen er nog 2 zwangerschapstesten in de kast )
Oh nee, mijn man snapt ook niets van mijn testdrang! En verstoppen is misschien wel een goeie, maar ik zie mezelf dan ook wel weer nieuwe testjes kopen, haha! De drang wint het dan toch. Dus als hij ze verstopt, mag hij ook mijn pinpas afpakken.. Ik heb er nog teveel in huis sowieso. Digitale vorig jaar al gekocht, maar raakte maar niet zwanger. Ik kan ze nog tot februari gebruiken..
Ik heb mij altijd redelijk goed kunnen in houden met testen, wij zijn bezig van eind september en heb maar 1x een test gedaan, toen was ik 3dagen overtijd hoe ik dit doe, (ik ben misschien een pessimist) maar ik stel me er nu gewoon op in dat ik volgende week gewoon ongesteld wordt, dat ik helemaal niet zwanger ben, en dat alles wat ik voel pms symptomen zijn, wat het dus blijkbaar ook elke keer... dit lukt me hoe langer hoe beter, want ik begin er minder en minder in te geloven dat het nog zo maar gaat lukken maar ja wie weet hé
Zit nu op dag 23 en de laatste week voor mijn menstruatie vind ik het moeilijkst. Ik heb er de andere weken helemaal geen last van ook niet rond de eisprong. maar deze week denk ik steeds van zal het zo zijn, maar dan denk ik ook gelijk van zal wel weer helemaal niks zijn. Het is nog even afwachten voor mijn nod.
Ik test eigenlijk ook nooit meer voor nod. Te bang voor een witte test.. Dan wacht ik liever wat langer, dan ik een nega test heb Maar soms heb ik ook echt wel testdrang. Maar m'n 'verstand' wint het uiteindelijk dan toch.. Als ik al 10 dagen heb gewacht, dan kunnen die andere 5 dagen er ook nog wel bij
Hahaha.. Ja echt zo lastig.. Ik heb in totaal zeker al wel 75 omowitte testen weggegooid!! (verdraaide pcos!!). Bij mij helpt het het beste om gewoon niets in huis te hebben. En dan kopen op de dag dat ik me heb voorgenomen om te testen. Aan de andere kant ben ik er inmiddels ook wel immuun voor geworden. Voor die witte testen. Dus dat kan ook een advies zijn, haha. Gewoon elke dag testen vanaf 9 dpo, wetende dat het wit kan zijn, maar wat wit is kan roze worden! Helaas heb ik 2 keer een streepje gehad op cd 34, daarna toch ongi geworden. Je zou kunnen zeggen, beter weet je niet dat het een vmk is, maar ik vind het eigenlijk fijn om wel te weten. Nu weet ik in elk geval dat het mogelijk is om bevrucht te raken, ik kan lichamelijke klachten beter plaatsen en herkennen (zeker de laatste x was het fijn om te weten dat ik niet gek was, ik voelde me echt zwanger!), en het kan mij in het mmm traject helpen.
Herken het wel hoor, ben zelf ook weer mega ongeduldig. Ik heb bij alle zwangerschappen voor NOD positief getest. Eerste keer 2 dagen voor NOD, tweede keer 1 dag voor NOD en de derde keer 3 dagen voor NOD geloof ik (kan ook 4 zijn geweest). Maar nu durf ik ondanks kwaaltjes nog niet te testen, weet ook niet precies of ik een eisprong heb gehad en wanneer.
Pfff jaah, wat kan je jezelf dan gek maken, hè? Meestal ben ik bang voor een negatieve test, dus dan blijf ik het maar uitstellen.. Beter nog hoop dan een witte test. Deze keer voelde het toch écht alsof het raak was en heb een dag voor NOD (negatief) getest. Dus eehh.. ik kan je alleen veel gefuld toewensen en succes met niet-testen!!
Hoi, Ik kan het me wel voorstellen dat het moeilijk is hoor! Ik mag me volgens de calculator ook pas 1 a 2 september testen. Ik heb ze al in huis gehaald, maar eerder testen heeft vast geen zin. Het rare is wel dat ik steeds denk dat ik van alles voel, maar dat kan nog helemaal niet, denk ik tenminste... Succes allemaal!