Alecto Dvm 70/80

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Porkie, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Iemand ervaringen in deze babyfoon?

Kan je de muziekjes ook opzetten op het toestelletje in de living zodat je de kamer niet opnieuw in moet?

Groetjes

2. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Wij hebben de dvm 80 vandaag gekocht. Als ik t morgen heb uitgepakt, zal ik ff opnieuw een berichtje sturen.

Ik weet wel dat er voorgeprogrammeerde slaapliedjes op zitten die je vanaf afstand kan aan-uitzetten.

3. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    En is hij je bevallen?

Groetjes

4. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb de dvm 70 net in huis maar ik heb de gebruiksaanwijzing nog niet zover doorgelezen. Ik vind het trouwens wel een geweldige babyfoon.

5. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Het bevalt zeer goed!
    Wij hebben de Luvion grand Elite 1,5 jaar in gebruik gehad en 4 keer terug moeten brengen wegens verschillende defecte redenen.

Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met de DVM80.
    Het heeft dezelfde opties als de Luvion, alleen vind ik het beeldkwaliteit stukken beter.

Binnenkort zal ik wel een tweede camera erbij kopen, ben benieuwd hoe dat gaat.

6. Sundew

Sundew Actief lid

7 sep 2012
    232
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben er heel tevreden over. Beeldkwaliteit is super, zelfs in het donker! Slaapliedjes kan je aanzetten vanuit de huiskamer.. maar doe ik niet want de mijne schrikt zich rot van het blikkerige lawaai ineens :)

Enige minpuntje: je kan niet continu luisteren of met een knopje ff luisteren. Mijn ventje is nu heel erg verkouden en snurkt als een volwassen kerel, maar dat pikt dat ding niet op. Terwijl als er een auto voorbij komt rijden het geluid aan gaat en ik m'n zoontje wel zwaar hoor ademen.

7. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Bedankt voor de reacties!
    Blijft de camera steeds aan? of enkel bij geluid?
    En als het dan uit gaat kan je dan zelf op een knopje duwen om toch eens te kijken?

8. kili

kili Niet meer actief

ik heb de dvm 70.
    Hier bevalt deze prima.
    er zit een eco stand op, die springt aan als je geluid in de babykamer hoort.
    Je kan zelf ook op een knopje drukken om te kijken.

Liedjes zijn inderdaad wat blikkerig.
    Verder helemaal tevreden ermee.

9. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    OK

Bedankt allemaal!

Deel Deze Pagina