Wanneer beginnen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Redhead86, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden alles al klaar voor ik weer zwanger was. Maar ja, een tweede kindje he? Dan heb je de grote spullen nu eenmaal vaak nog ;)

Bij de 1e rond de 15w kamer besteld. Was klaar met een week of 25. Kinderwagen iig na de 20w, maar exact weet ik niet meer.

2. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Wij hebben gisteren ons eerste pakje gekocht. Liepen er tegenaan. Na de eerste echo willen we wat babyzaken afgaan om te kijken wat we willen voor kamertje en wandelwagen. Daarna gaan we kijken of ze in goede staat voor een schappelijke prijs op marktplaats aangeboden worden. We willen niet te veel geld uitgaven aan dingen, ons budget is wat beperkter. En ik schrik soms best wat dingen nieuw moeten kosten.
    Dus wij kopen nu iedere keer wat, als we het tegen komen om zo hopelijk wat uitgaven te kunnen spreiden.

3. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Ik heb tot nu toe alleen drie rompertjes gekregen. Verder wil ik sowieso wachten tot de 10 weken echo (dan heb ik inmiddels 3 echo's gehad). Vanaf dan wil ik wat kleine dingen gaan kopen en wat gaan rondkijken voor de grote dingen, maar dat pas na 20 weken.

Deel Deze Pagina