Even een vraagje voor de mensen die een Lascal buggyboard (maxi) gebruiken: Wij hebben hem net op de kinderwagen gemonteerd, maar zodra zoonlief er op gaat staan, lijkt het net of de wieltjes naar binnen gaan staan en rijd het plankje ook niet soepel.. Hij remt zelfs helemaal, en krijg ik de kinderwagen niet eens meer gedraaid of vooruit gereden! Lijkt me niet echt de bedoeling dus Zoonlief weegt 13kg en het plankje moet volgens de beschrijving 20kg kunnen dragen, dus daar moet het niet aan liggen. Hebben jullie ook dit soort problemen? Of is dit plankje gewoon niet goed? (of zien wij iets over het hoofd bij het monteren?) Alvast bedankt voor de hulp!!
Nee, het is echt alsof de wieltjes doorzakken.. De rem zit hij niet tegenaan. (We hebben hem trouwens achter de Maxi cosi Mura gemaakt)
Ik heb hem in de winkel gezien, dus weet het niet echt. Maar volgens mij kan je de breedte en lengte in stellen, zodat de wieltjes er wel recht achter staan. Kan dat het zijn?
Dat staat goed ingesteld.. Ik heb voor de zekerheid nog geprobeerd daarin wat proberen te verstellen, maar zonder resultaat. Het probleem lijkt echt in de wieltjes/as daarvan te zitten. Als je de wieltjes bekijkt zonder dat er gewicht of druk op staat zien ze er prima uit, maar zodra er dus (lichte) druk op komt gaan de wieltjes tegen de bovenkant van de ophanging waardoor de wieltjes blokkeren..