wanneer beginnen

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door filoetje, 25 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. filoetje

    filoetje Nieuw lid

    17 okt 2005
    2
    0
    0
    als je verpleegster bent wanneer begint het zwangerschapsverlof en wat moet er dan allemaal geregeld worden
     
  2. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    ik ben geen verpleegster maar verzorgende.
    je kan zelf de keus maken hoever je van de voren wilt stoppen 4 of 6 weken van te voren.
    mijn ervaring wat ik na 11 jaar praktijk is dat geen enkeling het heeft volgehouden om het tot 4 weken vol te houden op fulltime basis daar is het werk te zwaar voor.
    praat met je leidinggevende vanaf zoveel weken mag je geen nachtdiensten avonddiensten enz meer werken . Weet niet uit mijn hoofd hoe of wat welke tijdsaanduiding.
    en als laatste je eigen lijf zal duidelijk aangeven wat je wel en niet kan en in goed overleg moet alles mogelijk zijn .
    succes met bespreken .... of ben je nog klussende?
    ik zie geen banner. lieke.
     
  3. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    ik heb even nagelezen zie dat je nog klussende bent al drie maanden lang.
    dus eerst welkom hier en succes met klussen .
    lieke ..

    ps ik hoop dat het snel raak is ...
     
  4. liefje

    liefje Actief lid

    12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    ik ben verpleegkundige en ook nog aan het klussen.

    Ik weet niet hoe het in nederland gaat maar in belgie zijn wij eigenlijk verplicht om vanaf zes maanden te stoppen met werken, omdat het toch wel heel zwaar werk is om nog verder te doen.

    Wij moeten vanaf dat we weten dat we zwanger zijn een briefje van de gynaecoloog binnen brengen op onze personeelsdienst en die zeggen dan wat er verder nog moet gebeuren.
     

Deel Deze Pagina