Negatief getest

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lovelylonnes, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hoi meiden,

    Ik weet het, ik heb teveel hoop gehad maar ik was er zo van overtuigd dat het raak was.
    Het was pas de eerste ronde maar ik had alle symptomen, misselijk, hoofdpijn, duizelig, vet haar, pijnlijke borsten, bultjes op mn tepels en zelfs sex was minder prettig dan voorheen... :cry:

    Volgende week moet ik pas ongesteld worden, maar met die mat care testen kun je al 6 dagen van te voren testen en dat heb ik vanmorgen dus gedaan.
    Helaas maar 1 streep. Hoewel ik me voorgenomen had me er niet op te verheugen baal ik echt als een stekker. :( :cry: :(
    Ik bedoel, hoofdpijn, misselijk en duizelig kan altijd wel, maar die bosten!?!? En mijn buik voelt ook anders, alsof ik een volle blaas heb terwijl ik ben weze plassen... :cry:

    Maar ja, nu mijn menstuatie volgende week maar eens afwachten, misschien heb ik gewoon te vroeg getest....

    Herkennen jullie dit of ben ik gewoon een miepert?

    Bedankt voor jullie "luisterend oor"

    :rolleyes: x
     
  2. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    ik denk dat je om te beginnen te vroeg hebt getest

    En je zegt dat dit je eerse ronde is, ben je dus vorige maand gestopt met de pil, of heb je de pil al een tijd daarvoor de deur uitgedaan?
     
  3. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    uhhh denk inderdaad dat je wel erg vroeg heb getest, al zeggen ze dat je 6 dagen van te voren kan testen, ik zou het toch pas op je nod of beter erna pas een test aan wagen.

    De klachten die je beschrijft kan net zo goed het ontpillen zijn.
    Je moet je lichaam op nieuw leren kennen.
    Je kan er alle kanten mee op
    Dus nog maar even afwachten.
     
  4. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik denk ook dat je echt te vroeg getest hebt.
    je lichaam kan je voor de gek houden hoor. vaak zijn de zwangerschapsverschijnselen hetzelfde als de ontpillingsverschijnselen.
    niettemin hoop ik nog dat het raak is bij je.
    Succes
     
  5. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    en dan kunnen het ook nog eens ongi verschijnselen zijn
    ja het vrouwen lichaam is raar
     
  6. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    pfff ja ik weet ook dat jullie gelijk hebben, maar had er stiekem zo op gehoopt!
    En zeker vanmorgen was ik er wel even kapot van.
    Ik heb nu alle baby dingetjes even opgeborgen en ga mijn "normale" leventje oppakken.... Dan denk ik er niet meer zoveel aan en als mijn menstruatie dan een keer uitblijven is het tijd om me er weer in te verdiepen denk ik....

    Ben sinds 21 mei gestopt met de pil dus zou wel snel zijn he...

    Thanx
     
  7. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    meid ik heb gister het zelfde gedaan met het zelfde resultaat en de zelfde gevoelens in me lijf en hoofd.......en ik weet dat me bloedcirculatie niet top is dus duurt even voor de HCG in me urine zit....geduld moeten we hebben... pfff ](*,)
     
  8. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    meid, ik weet wat je bedoeld, weetje wat het gekke is, ook al is het je eerste maand, je had nooit van jezelf verwacht dat je er toch zo ontzettend van zou balen hè! tenminste dat had ik wel..terwijl ik door de maand heen helemaal niet bewust mee bezig ben maar toen het moment daar was dat ik ongesteld werd, ja voelde me best klote, en down...

    maar kop op! test als je menstratie uitblijft gewoon over een week nog es, is het weer negatief, dan op naar de volgende ronden!

    geniet!

    liefs!
     

Deel Deze Pagina