Dag iedereen! Ik zit echt even te dubben . Deze morgen naar het werk vertrokken en niets aan de hand. Na een uurtje kreeg ik meer rugpijn, maar het was nog goed te verdragen. Maar na mijn middagpauze begon het erger te worden! Ik kreeg steken in mijn vagina en regelmatig harde buiken... De steken moest ik echt wegpuffen want aangenaam is het niet Nu waren de steken na een uurtje wel weg, maar de harde buiken bleven. Iets oppakken en bukken etc. ging niet of héél moeizaam. Het was echt ongemakkelijk en licht pijnlijk. Heb nog regelmatig harde buiken gehad, zowel op het werk als thuis. Vlak voor het rusten had ik ze zelfs om de 10 min. zeker een keer. Enkel na een uurtje rusten thuis in de zetel is het eindelijk over. Is dit indalingspijn? Of is het toch een teken dat ik het rustiger aan ga moeten doen... Het is ons eerste kindje, dus weet allemaal niet of het er bij hoort of niet. In ieder geval werd ik er wel ongerust van en als het morgen weer voorvalt ga ik toch even mijn huisarts bellen of ik even mag langskomen. Kleine is in ieder geval nog steeds héél beweeglijk. Iemand ervaring?
bij mij deed het verschrikkelijk pijn... kon derna ook niet meer bukken... meld het zeker bij de vk als je gaat!
Steken in je vagina hebben te maken met de indaling. Hier heb ik ook last van. Erg vervelend! Maar hoort erbij. Hard buiken die geen pijn doen, kunnen geen waad. Dat zijn oefen weeën. Maar betekend wel dat je lichaam aangeeft dat je rustiger aan moet doen. Meid, als je het niet vertrouwd moet je gewoon bellen! Daar zijn ze voor. Succes..