Hallo allemaal, gisteren had mijn man een leuke verrassing, via z'n werk waren er een paar kaartjes voor Holiday On Ice uitgedeeld en -wat een geluk!- hij had er dus ook 2. Dus zaterdag gaan we naar Ahoy. Nu was ik alleen zo nieuwsgierig waar we zouden zitten. De kaartjes moeten we ophalen in Ahoy zelf. Mensen die hier ervaring mee hebben? Krijg je gewoon één van de velen kaartjes of zijn er voor de bedrijven speciale delen? Ik heb al op het plattegrondje van Ahoy gekeken, maar daar staat niets op . En ach, ik ben gewoon nieuwsgierig -en stiekem hoop ik ook wel dat we niet te hoog zitten hoor -ik ben één keer in Ahoy geweest en vond die tribunes daar bovenin maar wat eng groetjes Athina
Wij hebben bij ons bedrijf 2 rijen in ahoy... die zitten meestal op de 1e ring helemaal aan de rand dus prima zitplaatsen. Is voor klanten maar af en toe mogen wij ook wel eens! Als je het via de ahoybusinessclub is ga je vooraf en de pauze ergens achteraf wat drinken en een hapje en wijzen ze je daarna je plaats... sommige krijgen ook nog geld op hun kaartje dat je ook aan de bar kan halen maar dat is bij ons nooit. MAar volgens mij zijn het verschillende arragementen wat je als bedrijf kunt hebben daar. Veel plezier bij Holiday on ICe!
ok bedankt voor je reactie ! Klinkt goed in elk geval! Ik geloof dat het via het werk van m'n man ook zo was, eigenlijk voor zakenrelaties, maar nu dus een paar over, helemaal geweldig