Tja, ik was heel erg blij dat het niet meer zo heet was, maar ik snap echt helemaal niets meer van het weer! Wanneer houdt het nou eens OP met regenen?
Het komt ook echt met bakken uit de hemel vallen he? Net ook weer, is het fftjes rustig en dan ineens plens, ineenkeer een hele waterval! En het is ook zo vies plakkerig weer, ik heb het snikheet in huis als ik de ramen niet openheb. Maar als ik de schuifpui openzet, regent het ineens keihard naar binnen..
het is gewoon net niks! vorig jaar in deze tijd zaten we te puffen en was het in augustus drek, dus misschien nu andersom? ik hoop het, ga in augustus op vakantie!
Ja doe je best en liefst ASAP want hier hebben de kids vakantie nu en ze vervelen zich stierlijk binnen! Komop zeg, in juli moet toch de zon schijnen en de kids lekker buiten kunnen spelen?
Nou ik hoop toch echt dat het over 2,5 weken echt wat mooier weer wordt. Als het maar droog is, want dan gaan wij op vakantie naar een camping in Limburg. Volgend jaar toch echt naar het buitenland met onze caravan.