Vanaf wanneer voelde jullie beweging en bij hoeveelste kindje was dit? Ik dacht vannacht ini mini plopjes te voelen, maar kunnen net zo goed mn darmen zijn haha. Mn zoontje voelde ik geloof ik rond 14 of 15 weken.
Ik voelde in week 16 de eerste mini plopjes. Dit is mijn eerste kind. En de placenta ligt aan de achterkant.
Rond 16 weken plopjes. Maar ik herkende het niet als zijnde baby Ik dacht echt “darmen zijn weer bezig” Vanaf 20 weken voelde ik “door dat we precies op dat moment de echo hadden” een duidelijke schop/trap. En vanaf 21 weken elke dag frequent schopjes. 22 weken manlief kon ze ook zachtjes voelen. Vanaf 23 weken, is het af en toe dus nu net een Kickbox gala en te zien vanaf de buitenkant
Vanaf 14 weken dacht ik iets te voelen 16 weken wist ik het zeker Rond 20 weken elke dag 23 weken voor vriend ook te voelen en vanaf toen ook echt harde schoppen Nu sinds 1,5 week aan de buitenkant goed te zien
Bij onze eerste kind bij 16 weken. Placenta lag aan de voorkant. Nu weer zwanger en voel al een week beweging. Ik weet 100% zeker dat t niet mn darmen zijn, want ik voel t regelmatig en dat als ik rustig lig. T zijn ook geen plopjes. Meer een drukkend gevoel alsof ze baby draait ofzo of tegen de baarmoeder aan duwt. Volgens mn gyn is dat mogelijk.
De eerste praktisch niet, waardoor ik heeel vaak in het ziekenhuis ben geweest omdat de verloskundige dat zorgelijk vond. Altijd was alles goed en een gezonde meid kwam te wereld. Nu bij de 2e voelde ik het rond 14 weken voor het eerst
Ik had me niet meer herinneren met mijn zoontje. Maar was dacht ik rond de 14/15 weken? Maar nu ben ik 9 weken en had gisteren hele tijd een jeukerige kriebel buik alsof ik allemaal belletjes of bruis in me buik had en de buitenkant kriebelde het steeds alsof iemand met veertje over je buik gaat. Ik vermoed misschien mijn darmen die ergens anders zitten nu? Maar toch veeeeels te vroeg om ook maar iets te voelen?
Bij deze zwangerschap dacht ik rond de 13 weken wat te voelen. Nu voel ik sinds 16 weken duidelijke plopjes. En sinds een week ook echt meerdere keren per dag. Baby lijkt vaker wakker dan te slapen
9 weken is idd errug vroeg. De beentjes/armpjes zijn nog vollop in ontwikkeling en spierkracht nog lang niet zo sterk genoeg om flinke bewegingen te kunnen maken die jij dan voelt
Toch kan het, denk ik Bij mijn eerste zwangerschap dácht ik met 9 weken en een paar dagen een plopje in mijn baarmoeder te voelen maar dacht neee, dat kan echt niet. Met 10 weken voelde ik het weer, was met niets vergelijkbaar. Toen met 11 weken een echo en zagen we hem bewegen en voelde ik datzelfde weer dus toen werd het bevestigd
Vind het zo fijn jullie reacties te lezen. Ben onwijs ziek van de zwangerschap en dat ik mn kleintje al voel blijkbaar geeft me steeds meer moed om elke dag weer op te staan. Al voel ik het alleen als ik stil in bed lig
Kunnen ze al scheetjes laten?? Nee hoor grapje. Jaa ik denk echt mijn darmen op een andere plek, jeuken kan door groeien komen. Na die dag niet meer gehad. Met mijn zoontje aan het einde van de zwangerschap voelde ik me darmen borrelen onder me zijkant tiet/oksel schrok me rot wat is dit nou, tot dat ik ineens een video voorbij zag komen die je liet zien wat er binnen gebeurt als je buik groeit en toen zag ik dat de darmen echt flink omhoog gaan. Bizar wat je lichaam doorstaat. Bedankt voor je reactie
Wauw best vroeg allemaal. Hier voelde ik de eerste echt pas na de 20wk maar mijn placenta lag toen wel van voren. De 2de, 3de rond de 16wk en de 4de voel ik nu ook sinds een paar dagen heel lichtjes.