Momenteel ben ik aan het berekenen wanneer eventueel een innesteling plaats vindt (weet je natuurlijk nooit helemaal zeker). Nu lees ik bij sommige onderwerpen de term DPO. Ik heb 29 juli een positieve ovulatietest in handen gehad.. De dag erna was hij weer negatief. Wanneer begin je dan met tellen van DPO. Weet niet precies wanneer mijn eitje is gesprongen. En op welke dag zit ik nu... dag 5 dpo? Voel momenteel nog helemaal niks en merk ook niks aan mn lichaam.. Ik denk dat ik weer een ronde opschuif. Groetjes Lindsey.
Op 29 juli een positieve test,betekent 30 of 31 juli je eisprong.Altijd van het langste uitgaan,dat voorkomt te vroeg testen Dus 31 juli je eisprong,en dan is de dag erna,dus 1 augustus in jou geval 1 dpo. Vandaag dus 3 dpo,en dan kun je nog niets voelen.En het zegt ook helemaal niets over of je wel of niet een ronde opschuift.Jou NOD is pas 14 augustus,gebaseerd op een gemiddelde LF van 14 dagen.Een innesteling voel je ook meestal niets van,en op 3 dpo is de kans nihil dat die al bezig is.Pas als je op 13 a 14 dpo negatief test,zou ik denken aan een ronde opschuiven.
Dit, er van uitgaande dat je ei ook daadwerkelijk is gesprongen. Wil je dat heel zeker weten dan zou je er ook nog bij kunnen temperaturen.
Bedankt! Ik word met de dag wijzer op deze site .. Omdat we nog niet zo heel lang bezig zijn voor een wondertje begrijp ik mijn cyclus en ovulatietesten niet altijd . Vandaar dat ik nu zoveel mogelijk probeer bij te houden. Alleen raak ik soms wel wat in de war van die cyclus app's en calculators op websites. Vandaar ook deze vraag. Maar het kan dus nog alle kanten op. Mijn menstruatie zou idd 14 augustus weer beginnen. Hoe ik dan bij dpo 5 kom geen idee.. Wanneer zou dan een innesteling plaats kunnen vinden? Nogmaals bedankt iedereen!
Je komt op 5dpo uit omdat je eruit ging dat je ei op de 29ste zou springen omdat je een positieve ovulatietest hebt. Het kan dus echt nog alle kanten op. Ik ga voor je duimen dat je over 11 dagen een mooie positieve test hebt.
Ja i.d.d.. Ik wist niet dat je 1 dag na de eisprong pas moet beginnen met tellen van dpo. Bedankt hoop het ook