Innesteling

Discussion in 'Zwanger worden' started by marlyj80, Aug 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marlyj80

marlyj80 Actief lid

Jul 16, 2016
    498
    1
    18
    Ha dames,

Wanneer vindt nou ongeveer de innesteling plaats en hoe lang duurt zo'n innesteling? Hebben jullie er iets van gemerkt of niet?

2. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    1,247
    8
    38
    Noord brabant
    Bij mij was het 2x rond 8 dpo en dan felle steken een minuutje denk ik

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Meestal tussen 6 en 10 dpo.
    De een voelt steken, buikpijn, en heeft beetje bloed verlies. De ander voelt helemaal niks.
    Of je nu wel of niet iets voelt, het zegt beide keren niks.

4. marlyj80

marlyj80 Actief lid

Jul 16, 2016
    498
    1
    18
    Ik heb bij beide zwangerschappen ook niets gevoeld. Dus ik weet dat het helemaal niet hoeft. Ik was gewoon nieuwsgierig. Klopt het dan de innesteling meerdere dagen duurt of niet?

5. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    1,247
    8
    38
    Noord brabant
    Kan inderdaad verschillen. Bij de eerste zwschap had ik felle steken en daarna roze en bruin verlies heel weinig maar dit had ik bij de tweede zwschap dus niet. Ik voelde wel twee keer op dezelfde plek de innesteling.
    Het proces van innestelen zal langer duren inderdaad maar het moment dat het bevruchte eitje zich innestelt dat kan heel snel gaan

6. Shellyx

Shellyx Actief lid

Jun 28, 2016
    100
    1
    16
    Bij 5 dpo had ik roze afscheiding krampen heb later terug gerekend en dat bleek dus mijn innesteling te zijn

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Er staat geen vaste dag voor de innesteling. Deze vindt dat doorgaans 5 tot 10 dagen na de eisprong plaats.

De meeste vrouwen merken niks van de innesteling.

Innesteling duurt niet meerdere dagen. Maar hooguit een dag.

Bij Aiden toevallig de innesteling wel gevoeld. Voelde alsof iemand links in mijn baarmoeder ergens ferm aan trok. Vrij pijnlijk.Moest nog naar het ziekenhuis omdat ze eerst bang waren dat dit met mijn overstimulatie te maken had of dat ik een gedraaide eierstok haf.
    Deze pijn heeft een halve nacht en daarop volgende ochtend aangehouden. Een paar dagen later testte ik licht positief.

8. marlyj80

marlyj80 Actief lid

Jul 16, 2016
    498
    1
    18
    Dank voor jullie reacties! Ik zit nu op 7 DPO en heb gisteren de hele dag steekjes gevoeld. Ben benieuwd. Het kan ook zomaar niets zijn maar we zullen het wel weten over een weekje!

Share This Page