Hallo allemaal, Gisteren ben ik 32 dagen na curettage ongesteld geworden. Mijn man en ik hebben besloten er vanaf deze maand weer voor te gaan, maar dat vinden we wel heel spannend. Ik wil graag van me afschrijven en dit delen met meiden die dit herkennen en ook weer gaan voor een nieuwe zwangerschap. Wie schrijft er mee?
hoi ben inmiddels zwanger. Maar weet goed hoe t is om na een ma opnieuw te moeten beginnen.. Heb er 4 gehad. Nu woensdag termijnecho. Hou hoop!
Ik heb in mei dit jaar een miskraam gehad. Helaas een week voor m'n zoontje z'n verjaardag wat toen 9 weken Ik vind ook spannend, hebben nu net de eerste ronde gehad. Maar helaas ongi geworden zaterdag Ik snap heel goed wat je voelt, maar probeer positief te denken. Ik wens je veel succes
Wij in april een ma gehad en net in juli weer. Wij willen er ook gelijk weer voor gaan maar het is wel extra spannend.
Ik ook in april een MA gehad met een lange nasleep. Uiteindelijk curretage op 31 mei. Een cyclus afgewacht en nu net ongesteld in cyclus 2. Toch een teleurstelling maar heb het vermoeden dat ik geen echte eisprong heb gehad (gemeten dmv temperatuur en ovulatietestjes). Dus toch een beetje zorgen. Je wil gewoon zo graag... Nu ook in dubio of we vakantie gaan boeken voor oktober (die me uiteraard gestolen kan worden als ik zwanger blijk te zijn).....
1 juni heb ik een miskraam gehad met +/- 6 weken. Direct daarna weer zwanger en dat lijkt tot nu toe goed te gaan. Volgende week termijnecho met 9 weken. Maar het blijft wel erg spannend. 2 weken geleden het hartje horen kloppen dus daar houdt ik me aan vast, maar onzekere tijd blijft het wel.
Pfff wat fijn om (h)erkenning te vinden zeg. Jemig, JGR en zonnetje2015 jullie zijn dus opnieuw zwanger. Gefeliciteerd beide!! Lijkt me super spannend en tegelijk ontzettend fantastisch. Hoe gaan jullie hiermee om? Angelina85, Liefje 91 en Annie82, hoe staan jullie erin? Ik merk dat ik erg opzie tegen het straks weer wachten, in de weer met testen bleeh. Ik vind het inmiddels ook echt ingewikkelder omdat echt al mijn vriendinnen kinderen hebben, zwanger zijn of zwanger willen worden. Mijn hele omgeving draait zo ongeveer om dit thema en dat is precies wat ik nu even niet kan gebruiken. Herkennen jullie dit en hoe gaan jullie hiermee om?
heb in febr een miskraam gehad na 30 dagen menstruatie gehad en toen bleek ik de ronde daarop zwanger te zijn dus vrij snel na de miskraam moet er wel bij zeggen dat we er niet gericht mee bezig waren omdat het verdriet best wel groot was. Morgen inmiddels al weer 18 week zwanger en kan er nu steeds meer van genieten na alle spannende weken Ik wens je heel veel geluk en ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie.
Er is eventueel ook een besloten groep waar je zou kunnen mee praten als je dit fijn mocht vinden die heet: zwanger worden na een miskraam 2016.
Hoe snel hadden jullie na de miskraam een eisprong? Ik heb 12 juli uiteindelijk een curettage gehad en heb 1,5 week geleden een eisprong gevoeld maar ben er wel onzeker van. Hoe was dat bij jullie?
Wat fijn dat je kunt genieten wondertje en thx voor de tip. Ik had me al aangemeld, maar weet nog niet goed hoe 't werkt. Ga ik zo maar weer even bekijken. Koffieboon, ik had echt last van mijn buik en schrok daar erg van. Toen realiseerde ik me dat het weleens mijn eisprong kon zijn heb ik een test gedaan zodat ik het zeker wist, deze was positief. Ik ben 14 dagen daarna ongesteld geworden dus het klopt precies. Ik had er heel erg op gerekend dat alles erg in de war zou zijn en 't lang zou duren, gelukkig bleek dat niet zo te zijn.
Hoi, Ik wil hier ook wel meekletsen als dag mag. Ook in juni een miskraam gehad bij 10 weken, met een vruchtje van 6+2 weken (missed abortion). Gelukkig was m'n cyclus daarna wel direct weer op de rit. We zijn 'bezig' voor een tweede kindje en de eerste ronde na de missed abortion is dus al voorbij.