En ik kan al het advies om mijn lieve meisje een beetje te helpen, gebruiken!! Ik gebruik al infacol. Wat kan ik nog meer doen om mijn huilende dochtertje te helpen en te troosten?
Op je arm leggen, buikje op je arm en dan je hoofdje zeg maar op je elleboog, is er een beetje druk op haar buikje. Draagdoek werkt erg goed. Warme doek op haar buikje. Fiets bewegingen met de beentjes maken. Succes!
Wij hebben alles geprobeerd. Infacol hielp hier niet. Leek wel of het er erger werd. Cinababy had ik een beter gevoel bij. Vandaag weer naar de huisarts geweest en weer overgestapt op anderere voeding. Erg he als je kleintje zon pijn heeft
Stoppen met infacol. Dat maakte hier de krampjes alleen maar erger door dat de ontlasting dikker werd. Cinababy werkt hier beter, maar dat is persoonlijk. Warm badje wil ook nog wel eens helpen. Ik wrijf over z'n rugje en leg kilometers af hier door de kamer met hem in m'n armen. Succes!
Woon wel in B, maar druppeltjes collikind werken hier heel goed. Is op basis van natuurlijke ingredïënten en heeft zowel ons zoontje als nu ons dochtertje goed geholpen. Ik legde haar dan eventjes op haar buikje of gaf haar een badje.
Sab simplex (via Google St jozef apotheek in duitsland) Dit raden de verloskundigen in limburg tegen de duitse grens aan. Ze gebruiken dit product in duitsland en het schijnt echt super goed te helpen
houdt er rekening mee, dat als je wisselt van voeding, je kindje er 2 weken aan moet wennen en hier ook meer kramjes van krijgt..... lekker bij je houden idd... poept je kindje wel goed? of te weinig? evt zou je, als het erg weinig poept en er last van heeft, lactulose vragen aan de ha... Stoppen met infacol idd...er is niets bewezen. Osteopaat bezoeken kan ook zinvol zijn, hij/zij kan je ook tips geven wat je zelf zoal kan doen om de krampen te verminderen.
Geen infacol gebruiken, in bad of onder de douche, babymassage, met de beentjes fietsende beweging maken. Bij ons hielp het om gekookt water voor de voeding te gebruiken in combinatie met de Dr Browns fles.
Oh en ik heb ander water voor de fv moeten gebruiken (raad van de vroedvrouw). Had Evian gehaald, maar moet nu Louise water geven dat je bij Aldi vindt.
Mijn zoontje had ook erge krampen. Dit deed ik om ze te helpen voorkomen (wat heel moeilijk is, want de darmen zijn nu eenmaal aan het rijpen): -Flesvoeding roeren en niet schudden. Dit om te voorkomen dat de fles vol zit met kleine belletjes. -Cinababy -Ortica Ortistart geven. (dit is een probiotica wat de darmen gezond houdt door goede bacterien) -Als hij buikkrampen had, legde ik hem op zijn buik op mijn arm en ging ik een beetje door de kamer lopen. -Uiteindelijk ben ik er ook nog Infacol bij gaan gebruiken. Bij ons hielp dit juist wel. Dat kan natuurlijk per kind verschillen. Heel veel succes ermee, het is zo zielig als je kleine ligt te krijsen van de pijn. Dan breekt je moederhart.
Dank voor de tips. Sommigen zijn alleen niet voor ons bruikbaar in verband met de borstvoeding... Die sab simplex, is dat wel een goed spulletje, aangezien het niet in NL verkocht wordt? Zal eigenlijk wel, aangezien vks bij Duitse grens het adviseren. Cinababy, daar zal ik ook eens naar kijken. Gewoon te koop bij drogist? Overigens, het lijkt of darmkrampjes het ergst zijn 's avonds en eind vd middag. Is dat bij jullie ook zo? En eigenlijk de enige reden dat ik denk dat t darmkrampjes zijn, is omdat ze erg trappelt met haar beentjes en scheetjes laat.
Ik weet niet waar je woont, maar in Enschede/Hengelo verkopen ze het ook! Alleen bij ons helpt het niet helaas!
Sab simplex is het zelfde als infacol, alleen dan zit er meer van de werkzame stof in geloof ik. Maar dat werkte hier dus absoluut niet. Cinababy is van Vsm en te koop bij de drogist. Zijn homeopathische druppeltjes.