Wanneer begint het nou!? Bloed, slijm..

Discussie in 'De bevalling' gestart door , 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Afgelopen zaterdagnacht begon ik slijm te verliezen met bloed. Ik heb een week hiervoor ook al slijm verloren (proppen) maar zonder bloed.
    Dit slijm met bloed verlies duurde tot maandagmiddag en ging gepaard met lichte krampen/weeen.
    Sinds maandag werd het minder maar wel bleef ik (vooral 's nachts) last houden van enorme krampen.

Nu heb ik al 24 uur het gevoel dat ik 'lek' daar beneden, en werd ik dus afgelopen nacht/ochtend af en toe wakker met een natte vlek in bed. Het ruikt nergens naar, dus ik heb geen flauw idee wat het is.
    Toen ik vanochtend om 11.00 naar de wc ging lag er een bloedstolsel in de wc en sinds dat wc bezoekje ben ik nu alweer 10x geweest omdat ik diarree heb. Ook zit er nu weer steeds slijm met bloed bij het afvegen van mijn vagina.

Kan dit echt nog weken zo doorgaan of kan ik er toch wel vanuit gaan dat het binnen nu en een paar dagen begint? Ik word er namelijk nogal onzeker van.. Vind het opzich niet erg als het niet begint, maar laat mijn lichaam dan ook stoppen met mij het gevoel geven dat het wel begint want ik word er gek van!

Zijn er meer dames die dit gehad hebben voor hun bevalling?

2. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Ja, hier precies hetzelfde, twee dagen lang en daarna heeft het doorgezet... en zo te lezen kan dat bij jou ook nooit lang meer duren! Succes!

3. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Neem anders even contact op met je VK. Ze gaan ervan uit dat je bevalling binnen 24 uur na het breken van de weeen aan de gang moet zijn. Dit ivm infectiegevaar voor je kindje. Succes met je bevalling!

4. Niet meer actief

Breken van de weeen? Vliezen bedoel je?

Maar volgens mij zijn mijn vliezen niet gebroken hoor, tenminste niet dat ik weet..

5. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Haha, ja sorry, ik bedoelde vliezen. En je vruchtwater kan er ook met scheutjes uitlopen, niet ineens een hele plens. Vandaar dat ik het even meldde.

6. Niet meer actief

Ooh haha, oke ik snap het :)

Maar ik las ergens dat vruchtwater heel sterk ruikt en dat doet dit niet..?

Trouwens, is het echt normaal om bloedpropjes te verliezen? Ik verlies namelijk sinds vandaag kleine bloedstolsels. De verloskundige zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken maar ik kan er nergens iets over vinden ofzo..

7. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Vruchtwater ruikt wat zoetig.
    Ik heb geen idee meid..Zou maar zo kunnen beginnen...Een vriendin van mij begon ook met wat slijm en vocht!
    Ikzelf de eerste keer met gebroken vliezen en de tweede keer met weeen..
    Het is zo verschillend..
    Zet m op en heel veel succes.. ;)

Deel Deze Pagina