Ik ben nu 12 weken en 2 dagen zwanger en ik ben nog niet aangekomen. Je ziet nog vrijwel niets aan mijn buik. Wanneer kun je echt zien dat je buik begint te groeien? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
dit verschilt echt per persoon meid, hier is mijn buikkie nu al zichtbaarder geworden... zal de foto's wel eens in mijn album zetten...
Bedankt voor de reacties! Het zal idd voor iedereen wel anders zijn wanneer je buik begint te groeien. Het zal vast niet lang meer duren. Groetjes Annetje
hmmm...ik kreeg van me dochter en me jongste zoon pas een buikkie toen ik 6 maanden zwanger was. Heb ook bij hun allebij nooit positie kleding hoeven dragen. Alleen bij m'n middelste. Daar kon ik voor de 12e week al gaan shoppen voor een nieuwe outfit. Ben ook meteen wat striae rijker geworden door hem Maar zoals je ziet...niets aan het handje (of moet ik zeggen buikje hihi) Het is echt voor iedereen weer anders
het is nu wel mijn derde en dan groei je meestal harder zeggen ze! ben deze week 2 kilo aangekomen! daarvoor nog helemaal niets! maar mijn buikje was al wel snel zichtbaar en met 7 a 8 week liep ik al in positiebroeken!
Mijn buik begint sinds kort pas te groeien. Ben alwel wat aan gekomen maar nu begin je het pas te zien. Mag ook wel ook van mij.
Ik ben nu 8 weken, maar merk dat mijn broeken niet lekker meer gaan zitten. Dat wordt binnenkort dus shoppen......
ik heb al meer dan een week positiebroeken aan. Maar dat komt omdat alles wat ik eet eraan blijft zitten en mijn darmen vreselijk traag werken
Bij de zwangerschap van mijn zoontje begon je pas een buik te zien toen ik al over de helft van mijn zwangerschap was, zo rond de 22, 23 weken. Ik kon niet wachten tot er eindelijk een buik kwam! Duurde mij veel te lang. Het schijnt wel dat je bij een 2e of volgende vaak eerder een buik gaat zien dan bij de 1e.