ja iedereen roept dat het weekend beter wordt, nu woon ik in het zonnige zuiden, maar volgens mij wordt het helemaal niet zo goed??
De jongste is de hele middag al zonder jas buiten aan het spelen, in de zon! Nog geen druppel regen gehad hier, af en toe wat dreigende luchten. Mij hoor je niet klagen
Hier echt klote weer vandaag... heb al een flinke hagel bui op me hoofd gehad, daarna alleen maar stortregen niet norrmaal. Weekend mooi weer? Niet hier helaas... Als ik de vooruitzichten bekijk geven ze nog zeker een week regen op
Hier onweer, hagel en harde wind. Tof Oh wacht, de zon breekt ineens door. Fijn, dit voorspelbare weer.. Zit je op de fiets, word je ineens doodgehageld
Hier heel wisselvallig, onweer/hagel/regen/zon. Ik heb liever een mooie zomer, meestal als we mooi voorjaar hebben is de zomer nat en koud.
I haaaaaaat die rot regen!!! Ik wil gewoon lekker een graad of 25 zodat ik avond's buiten kan zitten ipv in bed. Het lijkt soms nog wel winter. Heb het ook allemaal zo koud nog. Bah. Niet om je aan te vallen maar eerst zien dan geloven. Ik hoop het wel zo heel erg...
Hier vanmiddag heerlijk weer. Lekker buiten gespeeld.. moet op koninginnedag werken dus hoop op mooi weer, word t lekker druk
Ik wil ook beter weer, komt er volgens de weerman wel aan (iig de temperatuur wordt iets beter). Maar dit voorjaar is echt te koud voor de tijd van het jaar hoor. We hebben wel even paar hele mooie weken gehad, maar nu is het helaas nog niet hoe het wezen moet. Maar goed, we zouden geen Nederlanders zijn als we sowieso niet iets te klagen hadden over het weer
Ben het zo met je eens! Heb zin in zon, aangenaam temperatuurtje dat geeft een enorme boost zeg maar helaas dus ik zeg ook: kom maar op!!!!!
Hier is het toch al een paar dagen mooi weer.. Veel zon en af en toe een klien beetje regen. Helaas ben ik ziek en kan ik niet naar buiten.
aszz, hier scheen vanmiddag wel de zon en dit deel van het land heeft bijna de hoogste temperaturen normaal, maar het was hier maar 11 graden, wij hebben dan de winterjas aan hoor devil, ik hoop van harte dat je gelijk hebt.
Zijn jullie ook zo moe en lusteloos? Mijn lichaam snakt naar vitamine ZON! Vorig jaar zat ik met mijn dikke buik te BBQen!
ja dat klopt , ik woon ook in de buurt van den bosch en met de regen valt het heel hard mee. als ik dit weer op vakantie heb dan teken ik ervoor
Ja het hoeft niet snikheet te zijn ,maar die regen...... bah bah Zondag vieren we ons zoontje zijn 4e verjaardag en zoals het er nu uitziet is het droog met 23 graden hier. Hopelijk is dat ook echt zo
hier ook snakkend naar het echte lente gevoel, we hebben al een aantal mooie dagen gehad, maar het is dan lijkt mij altijd nog moeilijker om weer terug te gaan naar troosteloos weer. ik hoop ook dat het dit weekend doorzet. mei is wel de maand dat het warmer hoort te worden, zou het inderdaad ook niet erg vinden om weer eens een echte zomer te hebben dat het gewoon 5 a 7 weken achter elkaar goed weer is. ahh lijkt me heerlijk.