haha idd ze heeft de hele fles leeggegooid hahahah en ze zijn wel eerlijk met de film haha en ze hadden alleen maar spekkies te eten is ofzo hahaha hilarischhhhhhhh
hahahahhhhhhhhhhhhhhhhh wat een lol met het eten, ow trouwens wat heeft ze met haar wimpers? lijkt zo raar
Wa een kuthond die gucci! Ik hou wel van honden maar wat. Een roteest. S dat! Die wimpers echt er joh.... Haha
Het niveau van de Nederlandse televisie blijft maar dalen en dalen... Logisch dat ik praktisch geen tv meer kijk. Bekijk bijlage 272075
Pff niet aan de hond gedacht :x En niemand wil 'm hebben, steken ze dan maar op dat beest. Tja, een hond laat zichzelf niet uit en hij verveelt zich kapot, dan gaat 'ie in dingen bijten en in huis schijten ja. Haha ooh, die opmerking over de Titanic nu :')
Wel kansloos dat ze zoooo graag wil drinken dat ze er zo pissig over wordt. Give it up zeg tis maar drank.
Haha was weer een geweldige aflevering! Toch denk ik dat ze allebei best wel heel lief en gevoelig zijn... En dat is best een heel mooi resort in Turkije!
'De Titanic is in 1986 gezonken'. Dat weet iedereen. In de jaren 60 liep iedereen in Victoriaanse kleding. Was toen weer mode.
Krijg een beetje een hekel aan barbie vieze egoist.. Gerum die michael durft dalijk niet eens meer te drinken hahah