Wanneer begint reallifesoap barbie's baby?????

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door taartje, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb weer zitten genieten van deze aflevering, hahaha.. :D
    Verbaaste me wel dat ze de schijt van de hond in de dakgoot gooide, dat had ik niet verwacht raar genoeg.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dat chinees wat hun hadden besteld, €60 voor dat beetje :$ en die hond vind ik echt lachwekkend..
    verder denk ik dat barbie zich in de serie dommer voordoet dan ze is en het veel voor de ''show'' is sommige domme opmerkingen die ze maakt of domme dingen die ze doet

als ze slim zou overkomen is dat natuurlijk een stuk minder leuk om naar te kijken, dus denk dat ze zich daarom dommer voordoet omdat dat leuke tv is

3. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Denk dat idd ook wel een beetje. Ze is af en toe een beetje TE dom. Net als pension.. Je ken mij niet wijsmaken dat ze echt dacht dat het om pensioen ging.

4. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik zou die Red Bull lekker drinken. Als jij het kan beperken tot 1 keer per week ofzo!
    En zijn heel veel vrouwen die gewoon cola en koffie tijdens hun zwangerschap drinken en daar zit ook cafeine in.

Ik dronk het gewoon hoor in mijn zwangerschap, wel stuk minder maar zeker wel 2 per week ongeveer. Ik keek er helemaal naar uit!

En ik had werkelijk afkickverschijnselen hoor, enorme koppijn toen.

Maar je kind houdt er niks aan over hoor als jij zo af en toe een Red Bull drinkt.

En voor de rest ben ik het helemaal met je eens over je bovenstaande stukje.

5. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Dat hoop ik wel dat ze zich dommer voor doet dan dat ze is hahah :D

6. tulip

tulip Niet meer actief

dat hoop ik ook, maar vrees het niet.
    waar ik dan aan denk is hoe dit kindje in hemelsnaam iets van kennis moet aanleren. Als ik nu al zie wat die van ons weet voor ze naar school gaat...die stelt heel veel vragen, nou een hoop zou barbie volgens mij niet eens weten wat er nu precies gevraagd wordt...tis wel heel erg als je zo dom bent hoor.

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    is het jullie ook opgevallen dat ze eerst aan tafel verteld dat ze nog 4weken moet en dan later in turkije dat ze 7maanden is?

8. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Tellen kan ze ook al niet:D

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja idd en hoogzwanger mag je niet eens vliegen

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

owja gatverdamme ook nog eens om een sok ofzoiets

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ja, daar leek het wel op.
    En maar doen alsof ze zo schoon en netjes zijn. :p

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik vind t ook zielig voor m, maar dan vind ik dit wel een beetje overdreven hoor....:)
    Die vrouw is zwanger, en dan doen hormonen gekke dingen met je.
    Alleen bij hun word t gefilmd, en bij jou en mij niet.
    Ik denk dat jij ook wel eens flink uit je slof bent geschoten tijdens je zwangerschap, toch? ;)
    Ik tenminste wel, ging er ongeveer tzelfde aan toe als bij hun......
    (Alleen dan niet over drank)

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik dacht dat ik verkeerd zag dat het een sok was :') Zat er echt helemaal in geplakt en ik dacht nog: Naaaah dat zal toch niet echt een sok zijn?

14. Chaii

Chaii Niet meer actief

Die drol waar Michael mee liep was een sok volgensmij en er lag ook veel met tiolet papier. LOL :p

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahaha hoever is ze nou echt dan?
    Gewoon 7 maanden?
    Want ik snap er werkelijk waar geen reet meer van haha

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ze is al bevallen:p

Die serie is door elkaar opgenomen dus ik denk dat daar niet echt een touw aan vast te knopen is hoever ze op welk moment is.

17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha ja ik snap dat ze bevallen is :p

Maar op t moment van die serie haha
    Maar geen touw aan vast e knopen dus :p

18. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Idd niet over drank! Al dronk mn vriend flessen alcohol op maakte me echt niets uit hoor! Miste het ook niet, mischien dat dat het verschil is.
    Wat ik wel miste, was mn biefstukje :D zei juist tegen mn vriend dat hij het moest pakken als we bv uit eten gingen! Heb het nu lang en breed weer ingehaald :cool::D

19. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik zit/lig er weer klaar voor haha

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahaq ik ook het is net begonnen en begin was al grappig haha hazelip van onderen hahaha

Deel Deze Pagina