Hier mocht mijn man ook niet blijven toen ik in het ziekenhuis belandde! hij ging om een uur of 12 naar huis en kwam om half 8 weer terug... wonen wel maar 2 minuutjes van het ZH af hoor dus mocht dochter die nacht geboren worden was hij er in een poep en een scheet, maar ken wel iemand waarbij de vader net binnen kwam rennen toen het hoofdje werd geboren omdat hij niet mocht blijven ondanks dat hij half uur moest rijden (EN onderweg een klapband kreeg..)
wow toen ze zei tegen haar vader ik had jou dingetje ook zien hangen als je onder de douche stond ???? wat een schaamte!! en ook toen ze haar moeder wou tongen??? pffffff
En natuurlijk wéér aan de RedBull. Volgens mij is ze daar verslaafd aan? Moet zij weten dat ze dat drinkt, maar is nu al de 2e keer dat het duidelijk in beeld komt, eerste keer stond het gewoon op het kastje in het ziekenhuis. Vreemd hoor?!
En wie zegt dat ze het elke dag, de hele dag door drinkt dan? omdat je het toevallig 2x ziet? Come on...
Dat zeg ik ook niet, maar ze zal het vast vaak drinken. Moet ze zelf weten, maar dat het in het ziekenhuis stond, vond ik wel een beetje vaag. Volgens mij staat er duidelijk op dat het niet geschikt is voor zwangere vrouwen.
Meest bizarre vond ik nog dat michael (die al vader is) denkt dat ene baby binnen 5 minuten geboren word . Je hoeft toch geen voorrang te geven als het water gebroken is? En die manager Jake maar 'inprincipe niet, inprincipe niet' Nou *breaking news* je hoort je gewoon aan de verkeersregels te houden hoor :') Ook als je vrouwen weeen heeft in combi met gebroken water hahaha
ja hier ook net zo hij was net naar huis en 4 uurtjes later werden mijn vliezen gebroken en heb ik hem weer geroepen
Wel zielig wat samantas moeder heeft meegemaakt, 2 kindjes verloren pfieuw moest wel even slikken hoor! En ik vind samanta een geweldig leuk wijf, kan er niks aan doen, vond haar in oh oh al de leukste, ze is gewoon een gekke flapuit.
Jongetje, die was ook bij hun trouwerij aanwezig. Weet niet precies hoe oud hij is, maar wel ouder als 5 in ieder geval. Ik ga ff snuffelen voor je,ik kom dr nog op terug.