Nou zoals ik Barbie en Michael inschat snap ik eigenlijk maar al te goed dat ze dit niet gecontroleerd hadden.... Het niveau van hun is (of lijkt in elk geval op tv) nou niet zo hoog. Zijn zoals ze gemonteerd worden ook totaal geen types voor een eigen bedrijf....
Was het op tv dat ze het logo weghalen maar dat de naam blijft bestaan. Shirtjes enzo worden ingeleverd
Over de naam al laten weten voordat ze geboren is.. Ze wisten van tevoren dat het niet uitgezonden zou worden voordat de baby geboren was. Alleen de ouders/cameraploeg wisten het dus. Moeten ze toch lekker zelf weten?
Vind het ook niet raar dat ze al een tattoo met de naam hadde laten zetten hoor! Angelina my baby girl... Voor het zelfde geld kwam er toch een jongentje uit
Huh? Wat raar. Barbie is toch gewoon een naam en niet per definitie een merk? Mag dan ook niemand z'n kind nog Barbie noemen (of Ken of Skipper etc.)? Vreemd hoor.
Het ging erom dat ze het zelfde logo gebruikten bij de bar. Dat macht niet want daar zit pattent op Daarom mag het programma wel gewoon, daarin wordt dat logo niet gebruikt.
Hahaha ja Amerikanen he denken dat de hele wereld van hen is.... Maar dat bleven ze wel gewoon gebruiken en dat zou ik ook doen.
Wellicht hadden ze de tint van de kleur ook wel vast laten leggen... hebben bijv. klm en shell ook... Vind t allemaal een beetje TE hoor... (zullen ze dan prof. googlelaars in dienst hebben om op barbie te zoeken ofzo? )
Wat mij verbaast is dat Michael geen idee lijkt te hebben wat een bevalling etc. inhoudt, terwijl hij toch al een zoon heeft... Misschien waren hij en zijn ex al uit elkaar, maar toch?
ja he ik dacht al dat micheal een eerder zoontje had van ander relatie want hij zei van: dit wordt mijn laatste kindje
ja vind dat van die michael dus ook gek. Kijk mijn man komt nu ook wel weer met vragen, maar de basisdingen weet hij nog wel van 4 jaar geleden hoor. over ruggenprik/zware bevalling: geen idee, geen ruggenprik gehad. Wel wist ik van te voren al dat barbie haar bevalling zwaar zou vinden...ik weet niet of jullie dat herkennen, maar ik heb zulke mensen ook in mn omgeving, daarvan wist ik van te voren dat ze een 'zware' bevalling zouden hebben. Bij sommige mensen weet je gewoon dat het een klaagzang wordt.
Hier nog een fan van BB en man oh man wat is ze onozel. Idd wat iemand al schreef, bij sommige weet je gewoon van te voren dat ze een ''zware'' bevalling krijgen. Ik ben heel benieuwd naar de aflevering van vanavond. Ik heb er zin in