nou net een stukje op boulevard... ze hebben beide de naam van hun dochter al getatoerd! Nou viel ik van mijn stoel af... zwanger en je laten tatoeren... wie doet dat nou... en wie wil zo'n ding nou zetten??
ja, dat vroeg ik me ook af.. en ze eet ook allemaal dingen die je niet ''mag'' tijdens de zwangerschap, en in haar serie '' barbies bruiloft'' scheen ook dat ze op haar feestavond van haar trouwerij gedronken had.. toen zei haar manager nog '' of ze nu een paar glaasjes gedronken heeft, daar laat ik me niet over uit''
Link Een tattoo word toch afgeraden vanwege het meer bloeden en het minder goed genezen als je zwanger bent? Het geeft toch geen schade aan het kindje toch of wel? Ik zou zelf ook wachten inderdaad voor de zekerheid. Het zal maar gaan onsteken, je mag dan ook niet alle medicatie. Verder is ze niet slim bezig als ze zoveel doet wat eigenlijk niet mag / kan.
Zag het ook al bij de gemiste uitzendingen, maar er stond dat ik voor moest betalen. Kunnen ze daar weer even lekker geld uit slaan.
Ja klopt, 1.30, ik wil dat wel gaan doen. Kan ik die code dan niet doorgeven dat andere hem kunnen zien? Of werkt dat niet zo
Ik had toen net mn mk gehad en zij maar roepen hoe kl*te het wel niet is om zwanger te zijn Ik vind dat zij zich er heel bewust van mag zijn dat ze op tv is.
Dat bedoel ik, heb me er ook kwaad over gemaakt! En dat ze perse een meisje wou ook pffff ach ze is niet wijzer!
Ik vind het leuk om naar te kijken. Verder kreeg ik ook een beetje kromme tenen van die tattoo. Maar echt druk maken om haar domme acties en reacites kan ik me niet, het is mijn kind niet gelukkig.
Zielig kind met zo'n dom wicht als moeder.. En wie betaald er in godsnaam 1,30 om een preview te kijken??? Kan Barbie weer lekker bij haar baby-burberry-jasje leggen