Wanneer begint reallifesoap barbie's baby?????

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door taartje, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Omg.. Denk dat niemand er naar de bevalling charmant uit zal zien maar wat zou ik barbie graag willen zien! Der mascara ergens op der knieen, en der foundation.. Oh ohh hahaha dalijk zie je allemaal witte streepjes lopen van dr tranen gerum haha

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja echt he , ik snap niet hoe ze het voormekaar heeft gekregen om eerder ingeleid te worden. Want ik kon aan het eind v/d zwangerschap me amper voort bewegen laat staan make up doen haar doen etc.. kon amper adem halen en slapen snachts omdat me ribben pijn deden. Maar toch mocht ik niet eerder ingeleid worden..ondanks dat ik ook hoge bloeddruk had en heeel veel vochtvasthield

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    F spuien; kan t niet uitstaaaan dat ze zorgeloos zoveel redjes wegtikt, en ook nog eens light (aspartaam ed) terwijl Ik als groot fan (elke dag wel n blikje soms twee) al vanaf dat ik zwanger probeerde worden red bul liet/laat staan en al zoveel momenten heb gehad dat ik er naar verlang!
    Je weeeet Toch dat t wordt afgeraden.. Hoe lekker ook, waarom t niet laten? Tis in t belang van j kleintje.. Nu is t voor ons ook niet super dus zal t ook Zeker niet meer zo drinken als voorheen maar tijdens/na mijn bevalling gaat er een blikje of Miss wel twee door heen 😜

Dat mag zeker ook niet hè hahahaha
    Zo nou, dat is er uit..

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.179
    10.724
    113
    D83, mogen vast wel, maar ik voorspel je dat als je eenmaal goed op gang bent, je echt geen trek hebt in die zoete zooi! Dikke kans dat als je t toch drinkt, het er net zo hard weer uitkomt ;)

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik lag tijdens mn bevalling gewoon cola te drinken en een frikadel speciaal te eten 3kwartier voor mn zoon er was hahahaha

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahha dat dacht ik ook. Het is gewoon een aansteller klaar. Alleen durft niemand dat te zeggen. Damn, met 37.4 gestript willen worden. Doe ff normaal!!
    Ik denk dat die artsen e.d gewoon van dat gezeik af wilden en dacht nou doe maar dan.

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahahahah ik kon geen eten luchten of zien!! Mn vriend dacht dat t super lang zou gaan duren en had voor we naar het zh moesten bij de AH nog ff wat croissantjes en redbull ingeslagen:D. Maar het ging allemaal even een tikkie sneller dan verwacht. Toen de kleine er was en alles wat rustiger was zat hij daar lekker alles op te eten hahaha.
    En daarna ook niet, werd kotsmisselijk toen ze met dat bescuit aan kwamen kakken, maar ik moest eten. Dus toch maar gedaan.

8. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Ik kon mij niet bedwingen en heb de volgende aflevering besteld

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oh oeps, hier gestript met 37.5 en ingeleid met 38 weken ;)
    Maargoed dat was voor de gezondheid van beeb, die mocht gewoon niet tot 40 blijven zitten... ;)

10. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Het is niet dat het niet mag he tijdens je zwangerschap. Maar het is dat je het zelf niet wilt.

Ik dronk het ook gewoon tijdens mijn zwangerschap, niet zoveel als daarvoor maar 2 blikjes per week ofzo.
    Er is niks over bekend dat het gevaarlijk is voor je kindje maar ja zit gewoon cafeine in natuurlijk. Dus gewoon alles met mate!

Maar ja zijn zat vrouwen die koffie of cola drinken terwijl ze zwanger zijn.

Zie het probleem dus niet als Barbie lekker een Red Bull wil drinken. Laat haar genieten van dat blikje per dag!

Ik miste het namelijk ook heel erg in mijn zwangerschap, had er zelfs afkickverschijnselen van maar heb echt geminderd toen.

11. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Laatst zei een ambulance,edewerker mij dat 1 blikje redbull gelijk staat aan ongeveer 10 kopjes koffie

Dat vind ik nogal een verschil hoor

2 koffie per dag of 2 redbull

12. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

10???

Nou dat heb ik nog nooit gehoord. Dat is echt overdreven!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Red_Bull_(drank)

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    De magie van tv.
    Met een cameraploeg erbij was het ook ons vast ook gelukt.

Ik ben vanaf week 41 een week bezig geweest op verschillende manieren inleiden,een ramp en uiteindelijk is hij na die week nog met een ks gehaald,met een camera ploeg erbij was dat zeker niet zo gegaan..

Vind het wel een slecht voorbeeld overigens,straks staan er weer vrouwen op de stoep bij de VK dat ze met 37 weken gestript/ingeleid willen worden.(Bij Barbie kan het ook)De meeste vrouwen zijn er dan wel klaar mee hoor,en die kunnen echt niet meer jumpen door het huis!

14. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

15. Coortje

Coortje Niet meer actief

Maar ze is toch pas na uitgerekende datum bevallen??

16. Coortje

Coortje Niet meer actief

Ja ff opgezocht. Was de 23e bevallen em de 23e uitgerekend.
    Dus het was een kwestie van vreem plak en knip werk.
    Dat stukje bij rtl boulevard was geloof ik op dinsdag en donderdags is ze bevallen

17. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Mensen hebben ook altiijd wat te miepen hoor.
    Over de ruggeprik, het strippen, de redbull.

Ik ken wel meer mensen die eerder gestript zijn, omdat het kon. Hoe ken je vanuit die vijf geplakte minuten nou weten of ze het zwaar had? Omdat ze jumpte met 38wk? Momentopnames.
    Ken ook meer mensen die koffie en cola drinken tijdens de zwangerschap en meer mensen die een ruggeprik nemen.

Ik zelf ben gestript met 38wk. Dronk koffie maar liet cola staan en ik heb goddank een ruggeprik gehad, maar juist omdat er bij mij geen camera's op mn hoelahut staan krijg ik geen shitkar over me heen bij alles wat ik doe.

Laat dat meisje toch lekker moeder zijn. Op HAAR manier,
    Zoals we dat allemaal doen.

18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou ik heb eens een ruggeprik gehad na 72 uur weeen... wat een verademing!!! en ben een keer gewoon bevallen zonder toeters en bellen... nou dat was toch echt 6 uurtjes afzien!!! als ik mocht kiezen zou ik zeggn ruggeprik! nadat de prik 2x gezet was omdat ik eerst maa aan 1 kant verdoofde... kon ik rustig gtst kijken zonder scherpe pijnen.... :p

19. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Of het mag de redbull ik weet het niet. Ik vind het erg lekker, maar heb het tijdens mn zwangerschap niet gedronken. Iedereen doet het op zn eigen manier.

Ook ik ben ingeleid en bij mij waren er ook echt geen cameras bij hoor.
    Ht is maar net hoe je het brengt en wat je hebt denk ik

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben met 34.3 ingeleid in het zelfde ziekenhuis en zonder camera's hoor haha

Deel Deze Pagina