Gadverdarre, die lui denken alleen maar aan zichzelf met hun vette vreten. Hier was de kamer te klein geweest. Maar goed, altijd 'leuk' om een bevalling te zien. Helemaal samen met mijn man, hij wil zulke dingen nooit zien, maar dan heb je het toch weer over mijn bevallingen.
Ik vind het wel raar dat ze zo is aangegaan met " ik heb een loeizware bevalling gehad " Denk dat veel meiden met haar willen ruilen Heeft lekker liggen slapen, geen 1x gekreund of gepuft buiten het persen om, etc. Ik teken ervoor
OMG jezelf opmaken tijdens persweeen. Nou dat kon ik echt niet meer hoor ondanks mn ruggen prik whahaha
Ik heb me ook nog opgemaakt hoor, wahaha En volgens mij het ze het wel zwaar hoor. Je zal lang niet alles zien.
Nah dat is ook onzin dat je niets zou voelen door die ruggeprik, ik had een weeenstorm, was echt heel erg. Mijn ogen draaiden helemaal weg van de pijn dus ik kreeg een ruggeprik, maar met 8 cm moest die prik er mooi uit omdat, als ik moest persen, ik niet verdoofd mocht zijn, en meteen sloegen de weeen weer in alle hevigheid toe, man wat een pijn zeg. En dat was mijn derde bevalling.
Wat een slapjanus die Michael bah! Shoarma vreten ken ie wel, maar zijn vrouw bijstaan is blijkbaar te moeilijk