Oooo wat heb ik gejankt zeg, nu had ik ook wel een reden hoor. Mocht naar het geboortehotel, maar dat ging niet door en had ook nog zo'n apart figuur om de kamer die met haar hele familie lekker kwamen eten. Hele kamer vergeven en ook nog eens bloedverziekend heet. En toen de mededeling dat wij beide nog even een nacht moesten blijven. Bleef janken..
Ik bedoelde het algemeen maar bedankt dat jullie er antwoord op geven, was ik namelijk wel heel erg benieuwd naar maar ja, dat is niet iets wat ik even in de groep gooi met familie ofzo haha. Aaah ik vind Samantha echt heeel lief nu.
Ja hoor, hier helemaal prima opgeknapt. Was bij de eerste bijna volledig uitgescheurd en inwendig vooral gehecht. 2 e hechtingen er buiten, en verder ook geen problemen. Oh en die kraamtranen, heel herkenbaar. 'Maar schatje, waarom huil je dan?' ... ' ja weet ik veel, boehoeeehoeee'
Ja hahaahah ik bleef janken hahahaha..zelfs een keer tijdens t eten, mark had nasi gemaakt en ik was aan t janken joh...mark was helemaal bang dat ik t eten niet lekker vond hana
Ik was twee weken na mijn bevalling naar het jordaanfestival gegaan, heb t een uurtje volgehouden, toen was ik moe en moest ik naar mijn kind haha
Ik liep zelfs een 1,5 uur na de bevalling van het RKZ naar het JKZ.. Moest eigenlijk in een rolstoel maar ik had al 3 weken niet gelopen hahaha
Ik lag 2 dagen in bed.. Veel bloed verloren... Achteraf snapte we ook wel waarom ik me constant niet lekker voelde raakte zondag( week na bevalling) half dood naar zh.
Vind je nou niet zo aardig. Heb een weeenstorm( inleiding) gehad met mijn jongste uit eindelijk wel ks. Maar pfff...... Kreeg wel een ruggenprik uit eindelijk. Maar daar kwamen ze zelfs door heen. Heb het bevalling,s gebeuren van barbie niet gezien. Maar neem het toch even voor haar op. Wie ben jij om hier over te oordelen. Twee bevallingen gehad. Eerste geplande ks. Dag van te voren. ( was ook een hel wel andere oorzaak) tweede werd ingeleid met 40+3 dagen geboren met 40+6 dagen dus drie dagen bezig geweest. Nou gun het geen ene vrouw. Echt niet. Ks doet trouwens ook flink pijn zeker de eerste twee weken daarna.
Ik heb vrij lang rustig aan moeten doen. Vooral bij de 2e, na 2.5 ltr bloed verlies. Man, ik ben weken geel/grijs geweest. En die hoofdpijnen...aaah! En over dat niet kreunen of gillen, ik was ook heel stil. Niet 1 keer gegild of gekreund. Een verpleegster dacht op een gegeven moment zelfs dat ik aan het slapen was. Nou echt niet!! Ik had verschrikkelijke pijnen, maar keerde helemaal in mezelf.