Wanneer begint reallifesoap barbie's baby?????

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door taartje, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Een weenstorm is iets heel anders dan 0x kreunen en lekker slapen tijdens je bevalling. Je ziet natuurlijk niet alles, maar wat ze gefilmd hebben heeft ze 0x geklaagd van pijn tot de ruggenprik uitgezet werd, daarna begon het pas pijn te doen (iig van wat wij gezien hebben)
    Dus wat er uitgezonden was LEEK makkelijk

Ik zou zeggen kijk de beelden. Ik kon me niet make uppen en slapen tijdens de bevalling hoor, had ook een ingeleide bevalling en weeën om de minuut en alleen maar kotsen van de pijn, maar barbie vertrok geen spier tot aan het persen

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou ik had ook een weeenstorm.

En heb ook 0x gekreund ( dit was zelfs nog voor mn ruggenprik )
    Toen ik persweeen kreeg ook geen kik gegeven.. En tijdens de uitdrijving ook niet.. ( terwijl ik de week die ik op de verlos afdeling lag toch echt wel vrouwen heb horen schreeuwen als of ze dood gingen )

Maar mijn bevalling was niet makkelijk ook al duurde hij maar 4 uurtjes..

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Je moet niet zoveel naar jezelf kijken. Niet iedereen kotst namelijk alles onder. Ieder persoon is anders.

4. LF84

LF84 Niet meer actief

Ik heb dit wel gezien.
    Angelina "baby" lijkt wel op papa "michael". Maar ze is wel schattig baby!

5. SeaShell

Geen 1 bevalling is makkelijk natuurlijk

Maar de manier waarop barbie in de media is aangegaan had ik een beeld dat het echt een helse bevalling zou zijn geweest

Onder hels versta ik toch iets anders. Zat bevallingen op TLC gezien die écht heftig waren, daar was deze bevalling "gewoon" tegenover ipv hoe zij aanging bij RTL boulevard

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Voor haar misschien wel dat kun je toch niet beslissing voor iemand. Iets meer inlevingsvermogen zou niet verkeerd zijn
    En daarbij is een 17 uur durende bevalling in 20min gepropt. Dus wie wat wat er allemaal uit geknipt is

7. SeaShell

Ik zeg toch ook van wat wij hebben gezien op tv en het in werkelijkheid heel anders geweest kan zijn ;) maar van wat IK heb gezien deze aflevering ik een hele andere voorstelling bij haar bevalling had
    En ik zeg toch ook dat geen 1 bevalling makkelijk is, alleen dat hoe zij in de media aanging een ander beeld is van wat ik in de uitzending heb gezien

Maarja, boeiend, dat is gewoon mijn mening en dat heeft weinig met inlevingsvermogen te maken vind ik

8. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Ik vond het een mooie bavalling om te zien! Echt geweldig hoe de familie ook meeleeft en hoe ze het allemaal deden incl. het eten hihi. Ik moet er zelf niet aan denken mn fam. en schoonfam. rond het bed.. Maar ze heeft een goede band met ze, ik vond het echt super om te zien.

Oja, ik vond het ook echt geen 'helse' bevalling lijken hoor! Ik had gedacht dat het heftig zou worden maar wat er uitgezonden is vind ik weinig heftigs aan! Het ene moment zegt ze dat het echt pijn doet en een even later laat ze haar haar kammen, hahaha nou sorry ben ook ijdel maar niet zo ijdel als Barbie, tijdens mijn beginnende persweeen deed ik wel anders ;) Maar goed daarmee zeg ik echt niet dat het niet zwaar is hoor, wij zien alleen wat uitgezonden is.

Ik ben zelf helemaal voor bv en wist niet dat het dus zo ging met baby's die gelijk fv krijgen. Dat was het enige wat ik wel jammer vond hoor, ik zou graag hebben gezien dat ze de baby zou aanleggen, dat was vast nog een mooier moment geweest dan de eerste keer een flesje! Maar ieder zijn eigen keus!

9. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Waarschijnlijk heeft zij haar bevalling als zwaar ervaren. Dan ben jij misschien van mening dat haar bevalling niet zwaar was. M,aar zij heeft het wel zo ervaren wat ik best wel kan begrijpen. Ik vind niet dat jij kan oordelen voor haar of haar bevalling zwaar was of niet. Je ziet maar een paar min van 17 uur bevallen. De meeste vrouwen zullen mijn bevalling niet zwaar vinden, maar ik vond het zeker wel zwaar en heftig. Ik denk dat een bevalling in het algemeen we zwaar is. Wat de een zwaar vind, vind de ander niet zwaar en andersom.

10. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik moet ook meteen naar de ok.ze zagen iets binnen.maa wisten niet wa het was. Bleek achteraf een scheurtje in mn vaginawand??? Te zijn ze konden er nie bij vandaar de ok op. Met narcose. Dat was ook de enige hechting die ik kreeg gelukkig! Man o man wat vond ik dat erg! Meteen weg bij mn kleine meisje! Hierdoor ook haar eerste flesje gemist...:(

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik heb 2x een weeenstorm bevalling gehad, en heb heeel veel moeten puffen, maarja dat was pas vanaf 6 cm denk ik...

zij heeft bij 3 ( leek het) al een prik gezet...nou ik heb tot 6 cm geen echte pijn ervaren, moest soms wegzuchten...
    Maarvanaf toen wel weeenstorm en zonder verdoving gewoon bevallen..maar moest echt wat geluid maken hoor...had echt super krachtige weeen..
    eerste duurde 4u 15min en 2e bevalling duurde maar 2 uur en 07min ( waarvan 6 min geperst)

maar dat is ehct iet zoals zij, zij heeft volgens mij heel veel weeen moeten weg puffen, odmat die kleine gedraaid was... ( weet niet, maar zo kwam het over bij mij)

Ik moest wel een traantje wegpinken hoor toen ze zo lief tegen mike praatte....hoe dan ook is een hechte familie...super lieve mensen lijken me...zij vond het wel fijn volgens mij dat iedereen er was

12. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Eeeehm over lastig gesproken , ik ben na een ingeleide bevalling na 5 dagen ellende en een fikse weeenstorm zonder ruggenprik bevallen van mijn 2 zoontje wat zwaar gehandicapt zou zijn en dus net als zijn grote broer overleden is ... Dussss tja als je na een uurtje alweer vraagt om mosselen en een broodje filet wad het volgens mij een ,gewone, bevalling en ja die doen zeer !
    Je kind is een schatje en volgens mij stond ze na 4 weken weer in de kroeg . Niet zo zeiken geniet van je kind zou ik zeggen .

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Vond het een mooie aflevering en heb ook wat traantjes weg gepinkt.

Beetje onzin om nu te gaan discussiëren of het wel of niet een zware bevalling was.Iedereen ervaart het anders,ieder zijn emoties zijn anders,ieder reageert anders.Erger kan altijd.... Respecteer elkaar gewoon.

14. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Vond het ook een mooie aflevering! En de woorden die barbie tegen michael zei....echt kei en kei lief!

Denk wel dat ze een goede moeder zal zijn!

15. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Wat ik trouwens wel raar vond, michael maakte van die opmerkingen ( weet niet meer precies wat ) maar dat hij nog nooit een bevalling had meegemaakt terwijl hij al vader is!

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Misschien waren hij en zijn ex al uit elkaar en mocht hij niet bij de bevalling zijn...

17. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Huh ? Ik wist niet dat hij al een kindje heeft

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja een zoontje..

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

Vond het speciaal om te zien.. Ik ga niet oordelen of het een zware bevalling was... Ik heb zelf ook heel stil in bed gelegen terwijl ik van 16.00 tot 23.00 weeën storm gehad heb en niet meer wist hoe ik moest puffen en GEK werd van de pijn.
    Maar dat zag/hoorde niemand aan mij maar was wel heel duidelijk te zien op het scherm.

20. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Aaaaa wat is Samantha toch een leuke meid. Eerst mocht ik haar absoluut niet, ik vond haar zo ordinair en aso, maar nu ben ik helemaal weg van haar :D

Deel Deze Pagina