Iemand vroeg waar j de aflevering kan terug kijken; RTL gemist f googlen dan kom j op RTL xl en kun je de aflevering terugkijken!
ik heb alleen het begin gezien, toen kwam manlief thuis. en die zit nou niet op bevallingen te wachten... overdag dus maar ff terugkijken. ik las hier over volgende week, maar dacht gehoord te hebben dat dit meteen de laatste zou zijn (van de bevalling) Ik weet niet hoe het nu met Michael was, maar hoe hij vorige week was zou ik helemaal gestressed van hem raken. de paniek stond in zijn ogen toen alleen nog maar de vliezen gebroken waren. dus dan had hij van mij denk ik wel een rondje mogen gaan lopen!
Ik vond het ook een mooie aflevering. En iedereen ervaart het anders dus laten we toch eens ophouden met dat oordelen. Zag ook dat iemand het minder speciaal vond dat ze fv ging geven ??? Nou ja daar zal ik maar verder niet op reageren zucht
Nee hoor volgende week is er weer een aflevering. Daar gaat ze al weer lekker aan de zuip, en rond een paaltje dansen! Over of der bevalling zwaar is geweest ja wie zal het zeggen pijn is natuurlijk een heel persoonlijk iets. De een is gewoon wat harder als de ander, ik heb ook altijd gezegd ik moet geen ruggeprik door nare ervaringen in het verleden.. Nou na 6 uur persweeen weg puffen was de ruggeprik toch echt wel een verademing.. Sterker nog als ik bij een volgende de keus krijg een gewone bevalling of een keizersnee neigt mijn keus toch meer naar een keizersnee, want die 17 urige hel van de eerste keer wil ik niet nog een keer mee maken..
Die vader van Michael had het nog het beste bekeken van allemaal. lekker thuis geslapen, beetje kaarten Zou er zelf niet aan moeten denken, iedereen erbij inclusief een cameraploeg op het mooiste moment, als het kindje er eindelijk is...maar goed. Ieder zijn keuze. En die kraamtranen, zó herkenbaar! Heb de drie dagen in het ziekenhuis non stop gejankt...
Is het ook.. man wat een rotgevoel is dat zeg. Moest ze bij de oudste een uur wegpuffen.. vond het echt vreselijk.. toen ik eenmaal mocht persen was het met tien minuten en 2x persen ook klaar..terwijl de bevalling krap 6uurtjes heeft geduurd. Wist niet hoe ik moest liggen of zitten. Er stond 6 man + man en eigen vk aan mn bed en niemand had door hoeveel pijn ik had. bij de jomgste maar 10minuten. Had 7 cm ontsluiting.. tien minuten persweeen en ik zat op 10cm.. wat een bevrijding.. die bevalling duurde maar 40 minuten en ook deze keer leek het alsof ik totaal niks voelde maar gelukkig wist mn man wel beter.. behalve dom lullen heb ik totaal niet geschreeuwd of gekreund behalve tijdens het persen.. Ik vond beide bevallingen vreselijk, terwijl ik weet dat sommige vrouwen hiervoor zouden tekenen.. maar no way dat iemand mij gaat vertellen dat mijn bevallingen een eitje was. Lekker makkelijk praten als je maar 20 minuten van een bevalling ziet.. Heb schaamteloos zitten janken. Vond Barbie er prachtig uitzien eenmaal in het geboorthotel...
Ja sommige mensen hebben toch altijd wat te zeiken, dat zie je duidelijk doorschemeren in alle topics, maar als je wat op hun te zeggen hebt, nounou.. Ik vond het een mooie aflevering, en leuk haar eens te zien hoe ze echt is, ipv een beetje gemaakt. Verder over de zwaarte van de bevalling, wie zijn wij om te oordelen, ze zal het best moeilijk hebben gehad.
Nou als ze der eigen goed voelt waarom niet? Feestje kan geen kwaad toch! Ze heeft groot gelijk. Nu mag ze drinken
ik heb teruggekeken en vond het een mooie aflevering! Ik vond (van wat wij er van zien) dat ze het heel goed deed. En echt helemaal trots was op haar meisje! Ik moet er zelf niet aan denken dat mijn hele familie in het ziekenhuis aan het wachten is. Maar ieder zijn ding natuurlijk!
heb net ook even terug gekeken op rtlxl... manlief wilde graag voetbal kijken hahah.. ik moet zeggen dat ik een traantje heb weggepinkt... heb toch ook wel respect voor haar omdat zij altijd zichzelf is en gewoon lak aan heeft hoe iedereen over haar denkt. (zou zelf wel willen dat ik meer lak aan iedereen had) dus qua dat betreft respect voor barbie. Ze moet gewoon lekker doen wat ze wil, en ze doet het op haar manier helemaal prima.
haha daar stond ik ook van te kijken, maar wat natuurlijk kan is dat dit vantevoren al opgenomen was. Dus aan het begin van de bevalling. Puur voor de show zeg maar. Zou mij dus niks verbazen. Verder vond ik t een mooie aflevering. Mooi kindje, prachtig die oogjes. Heb er echt van genoten om dit te zien. En helemaal op het einde, hoe dankbaar ze was. Heb ook gelachen om die opmerking: Ik wou altijd al een anabool en die heb ik nu ook
nee, die komen een paar dagen na de bevalling. Als het na een jaar pas komt, dan denk ik dat het ergens anders aan ligt.
Ik vind Michael wel een beetje een mietje eigenlijk.... en denk dat hij zijn eerste bevalling dus gewoon echt geskipt heeft, maar dat nu vanwege de camera's misschien niet durfde. Vind hem echt een beetje een held op sokken, jemig, wat een tegenvaller zeg! Van wat er uitgezonden is, lijkt de bevalling van Barbie niet zo heftig, maarja... wat is er allemaal uitgeknipt he? Wat ik ervan begreep, was het een stuitligging, wat de 17 uur opbouw ook wel weer verklaart. En dan is de persfase wel heftig geweest, dat kan niet anders bij een stuitligging. En als ik het zo bekijk, lijkt me dat -nadat je eerst alle pijn lekker uitgezet hebt met de ruggeprik, wel een heftige overgang. Ik vind ook Barbie niet een hele harde, ze piepte op het eind van de zwangerschap wel vrij snel dat het allemaal zo ontzettend zwaar was en ze het niet meer trok, terwijl ze nog wel kon gaan staan hakken om te proberen haar kind eruit te krijgen. Nou, mocht willen dat ik dat op het eind nog kon.... Maar een heftige uitdrijvingsfase moeten doen als je meteen van geen pijn naar vol in de pijn moet overstappen, lijkt me toch geen pretje, dus ik houd het er nog maar even op dat dat wel zwaar is en geef 'r het voordeel van de twijfel