Wanneer begint reallifesoap barbie's baby?????

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door taartje, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Voordeel van de twijfel?!

Nee laat ook maar, ga er niet eens op reageren.

2. wonder111

wonder111 Actief lid

17 feb 2012
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    ok bedankt voor je antwoord;)

3. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    En dat volop in de tranen. Geweldig!
    Ik zie me zelf zo ook al zitten over een paar weekjes!

Wat ik van vorige week geloof ik ook zo bijzonder vond was dat die Michael zei dat zijn tattoo zo ontzettend zeer deed omdat hij geen vet had op zijn rug. Nu ben ik absoluut niet van de anabooltjes, maar ik vind hem bepaald niet slank ogen...

4. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Zijn er hier serieus mensen die zich druk maken over het feit of Barbie wel of geen pijn had bij de bevalling?
    Maakt jullie dat nou uit, sjeeezus.

Get a life mensen!!!

5. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik kan om elke bevalling wel janken haha.
    Vind Barbie helemaal 100 keer niks, die nepwimpers etc etc, ik houd daar echt niet van,maargoed, als zij zo voor schut wil lopen..(en die huidskleur!)
    Maar ze was wel lief voor de kleine en heel trots en dat vind ik het belangrijkste dat een baby alle liefde krijgt die hij of zij nodig heeft. Ook al ziet de mama er een 'beetje' raar uit :)
    (ben bang dat die kleine veel te snel oorbellen krijgt, dat vind ik dan wel weer zielig)

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik denk dat mensen over mij ook zo gaan praten als over Barbie, met m'n piercings. Zeker in dit conservatieve gat :')

7. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Iemand maakte de opmerking (volgens mij was het die manager) "je bent nog niet zo bruin als je mama, maar dat komt nog wel".

Nou ik hoop toch van niet....

8. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Volgens mij word er redelijk veel geknipt en geplakt in de afleveringen
    en loopt het niet allemaal in de juiste volgorde.
    Dat zag je een paar afleveringen terug ook en dat zal nu ook wel
    weer gebeurd zijn.

Vond het nl wel vreemd dat ze eerst zeiden dat ze 10 cm ontsluiting
    had en dat ze later nog de laatste cm weg aan het puffen was.

Ik heb zelf bij de laatste bevalling een totaalruptuur opgelopen wat
    ook op de ok onder algehele narcose gehecht moest worden.
    Maar ik ben thuis bevallen en had het geluk dat ik eerst nog even
    uitgebreid de kleine mocht vasthouden en pas na een goed half uur werd de ambu opgeroepen om mij naar het zh te brengen.
    Een vriendin van mij had dit in het zh en daar werd de kleine vrijwel direct weggehaald omdat ze naar de ok moest voor het hechten.

Sorry nu ga ik helemaal off topic:)

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik vond haar en haar man heel puur en oprecht overkomen gister.

Had altijd al het idee dat ze een beetje acteren met de normale opnames. Hoorde ook dat ze gewoon haar havo diploma heeft en als je in 1x slaagt voor je theorie en praktijk, ben je gewoon echt niet dom hoor!
    Ben blij voor ze, en over die pijn, iedereen ervaart dat anders. Daar kan niemand over oordelen bij een ander. Vond dat ze het heel netjes deed.

10. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik ga toch nog ff reageren, ik vraag me namelijk af wat al die mensen hier doen die barbie oh zo verschrikkelijk vinden? Ik vind het namelijk een topwijf die zich geen moer aantrekt wat mensen van haar vinden en als zij er zo wil uitzien als ze eruit ziet, laat haar lekker. Als zij er happy mee is.....
    Nee ik vind dat je dan gewoon je moel moet houden en de serie niet meer moet kijken en ook hier niet komen zeiken. En dit geld niet alleen voor barbie, maar eigenlijk voor alles. Een mening hebben mag, maar sommigen lopen over alles en iedereen te zeiken....En waar het uiteindelijk om gaat is dat een kind LIEFDE krijgt en al is een mama anorexia dun, obesitas dik, onder de piercings, rijdt ze scooter of rookt of drinkt ze, dat kan mij geen biet schelen, kijk eens verder dan iemands uiterlijk!

11. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Amen! Goed gezegd

12. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    mee eens Dani1

13. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    ieder zal zn mening hebben klaar staan.
    en tuurlijk zijn er vast vrouwen die vinden dat hun bevalling 100x zwaarder was. ik vind dat zo kinderachtig.
    iedereen ervaart het anders en de een heeft een hogere pijngrens.
    tuurlijk zijn er vrouwen die een zwaardere bevalling hebben mee gemaakt maar dat maakt het voor haar niet minder heftig.
    heb respect voor deze meid. en moet zeggen dat ik flink heb lopen janken...(leuk he die hormonen) vond het zo'n mooie aflevering!

14. Vond het een prachtige aflevering!! Vind haar steeds leuker.. zo lief..

15. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Man man...alsof er bevallingen zijn die géén pijn doen...tuurlijk joh!

16. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    #656 giebel, 3 okt 2012
    Laatst bewerkt: 3 okt 2012
    Mijn dochter werd na 1 minuut bij me weggehaald... vrijdagochtend geboren en zondagochtend pas voor 't eerst vast gehad... 19 dagen in het ziekenhuis blijven en ik na 4 naar huis...

vind het altijd mooi gezegd ''ik laat m'n meisje niet meer los'' maar in sommige gevallen, heb je helaas geen keus > sorry dat was even offtopic

Maar wat ik me af vraag, waarom barbie er mee heeft ingestemd zonder make-up op tv te komen? Ik dacht juist dat ze steeds zo met haar uiterlijk bezig was, omdat ze vooral niet wilde dat de kijkers haar zonder make-up zagen en juist bij zo'n interview (achteraf) voor de camera... gaat ze zonder make-up... vinden jullie dat niet apart?

17. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    dat was meteen wat ik dacht!!Haha. Lekker naturel laten zijn, veel mooier!en beter en gezonder..Ik hoop niet dat mama barbie straks tegen haar dochter gaat zeggen: lieverd, je moet nu toch echt even onder de zonnebank hoor, het verschil met mama is echt te groot

18. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Pffffff :$:) idd soms heb je geen keus.

Vnd het ook erg apart ja en ik denk wat zie ik toch aan der! Maar ze had geen wimpers op :$:)

19. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Vind barbie wel leuk. Soms iets te overdreven.

Zag net voorbij komen oorbellen. Denk ook wel dat ze dat snel laat zetten ja, moet ze helemaal zelf weten toch :)

Ze hadden van mij ook verwacht dat als ik een meisje zou krijgen ik ook meteen oorbellen zou laten zetten uh uh i dont think so :)

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    volgens mij moesten due wimperextencions gewoon af of waren dr eigen allemaal afgebrokem...alleen dr ogen hadden niks maar verder zat ze onder de make up hoor...
    door die zwarte nep wimpers krijgt ze zulkde gekke ogen terwijl ze er heel normaal uitziet zonder

Deel Deze Pagina