Wanneer begint reallifesoap barbie's baby?????

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door taartje, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zie het probleem niet helemaal...
    En volgens mij heeft ze niet gedronken met dr bruiloft, was volgens mij allemaal sensatie hoe die manager reageerde...

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Het is gewoon te lachwekkend hoe sommige geweldige moeders hun weer moeten afzeiken. Ik vind het zo in en in triest.
    Laat mensen doen hoe ze het willen doen.
    Van wat ik heb gezien zijn het super lieve ouders. De liefde straalt er vanaf voor hun kleine meisje. En als hun lekker de verjaardag willen vieren van hem moeten ze dat toch zelf weten. Hun kleine meid is overduidelijk in goede handen bij opa en oma. De liefde straalt er bij hun ook af.

Samantha is altijd wel een feestbeest geweest, nou prima toch. Ze is ook best jong nog en ze heeft het toch hartstikke goed gedaan in haar zwangerschap. Logisch toch dat ze nu even lekker tijd met haar vent wil door brengen, en al helemaal omdat het zijn verjaardag is. Al die morraalridders te zeiken over het uit logeren doen. Ze hebben toch een goede oppas geregeld dus wat maakt het uit!!!

En dan dat sommige mensen zeuren over dat papa die maxicosi niet goed doet. Nee over dat punt weer zeuren, de hele serie loopt hij super trots te doen over zijn kleine meisje, showt haar aan iedereen. En dan net over zo'n klein puntje gaan sommige weer vallen en vergeten al het positieve. Ik vond het juist super grappig dat het mis ging, is toch aandoenlijk om te zien hoe goed papa het allemaal wil doen.

3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.872
    5.148
    113
    Home
    goeie moeder/slechte moeder wat een gezeik hier!
    over 20 jaar zal haar dochter daar zelf het beste over kunnen oordelen hoe ze vond dat haar ouders het gedaan hebben.

4. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe ze haar kind opvoed is haar zaak, al showt ze het wel op nationale televisie dus ik vind het niet gek dat er daarover wordt gepraat. Zelf zou ik veel van haar keuzes niet maken.

Wat ik vooral erg vind is haar hondje. Zij is de eigenaar dus zij hoort er voor te zorgen. Als hij een weeklang krabbelt dan zorg je dat iemand hem mee naar de dierenarts neemt. Jij bent als baasje verantwoordelijk voor jouw dier en je laat het niet afhangen van iemand die voor jou op het beestje heeft gepast. Het was duidelijk hoe hoog de dierenarts voor Gucci op de prioriteiten lijst stond.

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Oh nou dan is mijn man ook een lompe boer die deed die maxicosi ook verkeerd ok in de auto haha slechte vader he :-D

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn man zet na 3 kinderen nog dat ding altijd verkeerd om haha.

7. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Staat nergens dat het niet mag ;)
    Het wordt niet aanbevolen, maar niet mogen is onzin!

8. Onje

Onje Niet meer actief

Pikken mag niet, wat je verder doet met een bolle buik is aan jezelf;)

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wij kwamen tijdens 1 van de eerste autoritjes met Sven achter dat we dat ding niet in de gordel hadden gezet.

Dus zo op de achterbank en rijden maar :)

10. Onje

Onje Niet meer actief

Och hier ook hoor haha.
    En dat terwijl mijn man al 2 kinderen heeft.
    Ach al doende leert men he ;)

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik lees hier meerdere dingen over het logeren van angelina ..

maar
    onze dochter was toch echt ook al 8 weken wanneer ze bij oma bleef slapen
    ik was na een hoop ziekenhuis bezoeken afgeserveerd en manlief en ik zijn toen samen wat wezen drinken
    (lees gewoon rond 1e weer thuis en niet dronken )
    maakt niet uit !
    en over het leren logeren tja ik vind er een voordeel aanzitten
    mijn kind gaat graag naar oma !
    ze vind het leuk !
    oma slapen oma eten !
    heerlijk om dat te zien
    maar ook als er wat is ! aan de hand is en mijn man en ik moeten met spoed ergens heen !
    dan kan ik altijd onze dochter bij oma onder brengen zonder dat het een krijspartij word !
    als ik had gemerkt dat mijn dochter het niet fijn vond dan had ik het ook niet gedaan !

verder je ziet dat het kindje goed word verzorgt ..
    bij oma en oma ze stralen helemaal .
    en idd red bull tja ag ! er mag zoveel niet iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf..

alleen dat ze dan zo uitgedost moet gaan lopen zuipen
    vind ik dan weer jammer..
    alsof alcohol zo belangrijk is
    volgende dag heeft je kind je ook weer nodig ..
    sta je daar met een mega kater..

12. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik heb de indruk dat jij met een heel veroordelende blik dit programma zit te kijken. Je hebt zoveel commentaar overal op.
    Leven en laten leven, zeg.
    Wees een beetje relaxed. :)

13. Angela2009

+1 :d

14. Angela2009

Eens!!
    Krijg het idee dat zij zich een UBER moeder voelt en de rest het niet goed doet.

15. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Barbie d'r manier is ook niet mijn manier maar dat iemand het anders doet dan jij, een willekeurige jij, betekent toch niet gelijk dat die ander een slechte moeder is...pffffff.

Vind het schrijnender hoe ze met die hond omgaan!

16. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ojee zijn de perfecte moeders weer bezig?!

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

#737 SeaShell, 10 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2012

Dan heb jij volgens mij gisteren mijn positieve reactie gemist dat ik haar wel een hele lieve mama vind, of is dat ook commentaar leveren ? ;)

Edit: als er iemand trouwens veroordelend is op ZP of commentaar heeft op/over andere moeders en kinderen dan ben jíj het wel

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Volgens mij voel jij je meer als jij zo over mij denkt aan de had van 3 reacties die ik schrijf

Dus ik voel me een über moeder als ik zeg dat ik het raar vond dat ze Angelina's vagina in beeld brengt en ze red bull heeft gedronken? Waar slaat dat op :(

Dat ik zeg dat ze een lieve moeder is mist blijkbaar iedereen ;)
    Zal wel aan mij liggen..

19. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ach ik vind dat ze het best wel vertederend doen zo met z'n 2..
    Mijn keus zou het ook niet zijn maar gelukkig zijn we allemaal anders...

Vind overigens wel dat ze heel snel fit is, na gehecht te zijn op de OK enz, dat feestje was wel geteld 15 dagen na de geboorte...
    Ik had het der niet na gedaan, ik was blij als ik een half uurtje kon lopen..
    Ok wel een andere situatie maar toch..

20. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Nou, volgens mij viel het wel mee.

ik moet eerlijk zeggen dat Barbie's stijl ook de mijne niet is, maar ze doet het volgens mij niet slecht. Ik zou er geen behoefte aan hebben om zo snel weer te partyen, maar goed, ieder zijn ding. Zolang hun meisje er maar geen last van heeft, toch?

Deel Deze Pagina