Huh? Ik bedoel het serieus. Denk dat dat feesten je niet in de koude kleren gaat zitten als je net bevallen bent. Ik had het niet gekund, iig. En verders vind ik je best lief.
Geloof er niks van dat die camera's er 24/7 zijn hoor. Die plannen gewoon een aantal mogelijk leuke dingen om bij te zijn met de filmploeg en vangen soms wat extra mee, en de rest van de tijd zullen ze gewoon bijna een normaal gezin zijn.. Vraag me sowieso af hoeveel er extra aangezet wordt voor de show.
Dat heb ik dus ook... De bevalling, hartstikke mooi allemaal, heb echt ook wel een traantje weggepikt (doe ik bij elke tv bevalling overigens) Maar als ik dan weer zie hoe ze met die hond omgaan en met hun dochter in een sexshop staan en dan nog eens het taalgebruik...tja, dan ben ik er wel weer een beetje klaar mee. Zo zonde denk ik dan...
Nou met dr kop op tv verschijnen dat is dr werk. Langs gaan in discotheken etc ook. En nu heeft ze samen met Micheal die bar.
Uuuhm correct me if i 'am wrong,maar is het niet zo dat een moeder hond haar pup ook bij het nekvel pakt om ze bij zich te houden,en dat het bij een hond methode is die corrigeerd? Hiermee wil ik het niet goed praten hoe ze met haar hond omgaat,het beestje verdiend beter door elke dag lekker naar buiten te mogen,en gewoon als waardevol behandeld te worden..
Pfff ik had er ook niet aan moeten denken.... Ik weet niet hoelang barbie met een drikke prop maandverband heeft rondgelopen na de bevalling,maar zo te zien niet zo lang gezien haar korte rokje(wat haar overigens geweldig staat).
Ik wel... Ze zijn echt lief met zijn 3tjes... moet toch ook altijd wel erg lachen om die uitspraken van hun hoor..