Wanneer begint reallifesoap barbie's baby?????

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door taartje, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Tja, ik begrijp niet dat iedereen hier zo verbaasd over is... Ooit over kijkcijfers gehoord?;)
    Al die overdreven dingen die ze in de serie doet is gewoon voor de kijkcijfers. Als ze normaal zouden doen,zou er geen hond kijken.

Die Michael was ook heel anders dan hij normaal over komt.

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh ja ze had het over dat krantenartikel uit de Metro. Die heb ik toevallig gelezen.
    En ik dacht toen ik het las ook al, van zo zo, jij durft. Vond het ook wel ver gaan om over iemands kind te zeggen.

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb het ook gekeken.
    In het begin vond ik die Barbie maar niks maar begin toch steeds meer respect voor haar te krijgen. Ik kijk nu heel anders naar haar dan in het allereerste begin.

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Dat word ook wel zo aangestuurd door de programma makers. Het is dus ook goed dat ze op een gegeven moment zelf de rem er op hebben gezet.

Vond het ook heel sneu om te horen hoe die bevalling verlopen is. Verschrikkelijk lijkt me dat.

Wel een schattige baby hoor, Angelina. Die lachjes in de wieg, zo schattig. Net alsof ze een hele mooie droom had.

5. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Iemand gezien hoe ze net met haar hond omging?
    Vind ik echt niet normaal.

Straffen nadat het allang gebeurt is heeft totaal geen zin. Beestje weet toch al niet meer wat ie gedaan heeft en waarvoor ie gestraft wordt. Vind dat echt niet normaal

6. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik heb haar ook bij peter vd vorst gezien.. vond zo ook zo lief overkomen :) goed dat ze nu even een pauze nemen en lekker rustig aan doen. Vind het wel goed dat ze nu in het programma bij peter zijn geweest, dat ze ook hun 'eigen' gezicht wat meer hebben kunnen laten zien. Maar ik ga het programma wel missen hoor. Keek er met veel plezier naar!

Over dat hondje.. het halve forum zal het wel niet met mij eens zijn, maar als je een net nieuw kleed heb dat is onder gepiest is het toch niet zo raar dat je achteraf nog erg boos wordt? Ze is net bevallen, heeft hartstikke veel aan haar hoofd. Over het algemeen vertroeteld ze het beestje. Ja ze lijkt hem meer uit te moeten laten, maar het programma van pvvzs laat maar weer is even goed zien hoeveel een reallifesoap kan vertekenen. Je ziet maar een stukje! Ik denk dat als ik de hele dag gefilmd wordt en als alle "rare stukjes" er uitgefilterd worden voor de kijkcijfers, vindt heel Nederland mij vast ook helemaal niks. (eerlijk gezegd denk ik dat iedereen wel eens wat doet wat heel raar overkomt als je jezelf later terug ziet!)

7. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik ben fan van Barbie!! Vind ze zo leuk! En moest gisteren wel een traantje wegpinken bij Peter van der vorst, waar ze vertelde over haar bevalling. Echt respect!

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik ben het wel met je eens!

9. Delta

Delta Niet meer actief

Jammer he, die laatste aflevering... Vind ze ook een leuke meid! Superrr lief voor dr dochter en Michael is ook een lieve man!

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    dat kwam volgens mij in de laatste aflevering.. heb het wel voorbij zien komen ja :)

Deel Deze Pagina