Bij een brand in een boerderij met een rieten kap in Schalkwijk (gemeente Houten) zijn meerdere mensen omgekomen. Het gaat mogelijk om een misdrijf, meldt de NOS. De brandweer meldt dat de brand, die rond half negen uitbrak, snel onder controle was. Of de slachtoffers al dood waren voordat de brand uitbrak, wordt onderzocht. De brandweer kreeg hulp van meerdere korpsen uit de omgeving. 'Meerdere doden bij brand in Schalkwijk' - AD.nl De Telegraaf spreekt zelfs van 4 doden. En vermoedelijk door een misdrijf omgekomen. Vreselijk toch? Wie doet nou zoiets?
Hier even een link van Telegraaf. Brand is familiedrama - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Wat erg, Vader heeft dus zijn vrouw en 2 dochters uit 1997 en 2001 om het leven gebracht en daarna zichzelf.
Ik las vanochtend dat er financiele problemen waren door de aankoop van de woning. En 1 van de meisjes is zn stiefdochter (dochter van zijn vrouw dus) en zijn stiefzoon was bij zijn vader. Die jongen moet nu dus zijn moeder en zusjes missen! Vreselijk!
Mijn nicht kende het gezin. Haar vriend stalde altijd zijn auto daar en toen hij het een paar dagen geleden deed (dacht vrijdag) heeft ie ook een heel naar gesprek met die man gehad, over dat hij de schuur moest verkopen en de auto moest weg vanwege financieën. Was echt een hele aardige man. Mijn neefjes gingen met die jongste dochter altijd de paarden voeren als ze daar waren. Heel triest.