hallo meiden. weten jullie vanaf wanneer voor je ei je vruchtbaar slijm kan krijgen. of heb je dat maar 1 dag,dus alleen op de dag van je ei? ik heb nog 2 dagen tot de eisprong maar heb echt nog geen enkel teken van eiwit achtig,rekbaar slijm. moet je dit altijd hebben of zijn er ook meiden die dit nooit hebben? liefs esther
Haihai, Mijn ei zit er volgens de berekeningen aan te komen, woensdag en ik had het slijm ook al afg. weekend dus ook ong. 5 dagen ervoor ja...
Ik had geen vruchtbaar slijm gezien met deze zwangerschap... en toch bleek ik zwanger te zijn. Dus volgensmij als je de slijm niet ziet, wil dat nog niks zeggen.
Ergens ook een keer een topic gelezen over meiden die geen vruchtbaar slijm waarnamen ('totaal geen slijm' heette het geloof ik). Het zal wel per persoon verschillend zijn hoeveel slijm je krijgt. En misschien 'meet' ook niet iedereen hetzelfde, met verschillende resultaten tot gevolg.
hallo meiden. bedankt.. @ ik dus. ik weet dat ik niet teveel van die banner uit moet gaan daarom was ik juist benieuwd naar dat slijm gedoe hihihi dan weet ik misschien wel een beetje wanneer mijn ei zou kunnen zijn. liefs
Ik denk dat je volgende keer het beste kan tempen en lid kan worden bij Fertilityfriend, die vind ook je eisprong..
@ ikdus. dat heb ik dus ook deze maand gedaan. en tot nu toe niets. maar ff geeft pas je ei aan als hij al is geweest. we zijn nu al zo'n 6 maanden bezig en dat is op zich helemaal niet zo lang,maar wij hebben medisch gezien maar een piepklein kansje om zwanger te worden. ik hoop op deze manier toch wat meer inzicht in mijn cyclus te krijgen. liefs esther
Ik weet dat hij het aangeeft als je ei al is geweest (kan ook niet anders, want FF kan niet weten of de volgende dag je temp omhoog schiet haha) Maar je zit nu pas op dag 14, en je hebt al 2 lange cyclussen gehad. Dus kan makkelijk dat je bijv op dag 20 pas je eisprong hebt of nog later. Geef de moed niet op!
Heel herkenbaar! Ik probeer ook dat slijm-verloop enzo beter waar te nemen, maar ik vind het nog behoorlijk lastig. Ik begin wel te vermoeden dat ik, ook al heb ik dat nooit eerder zo waargenomen, toch bepaalde lichamelijke dingetjes heb op bepaalde momenten in mijn cyclus. Af en toe een puistje tegen NOD aan, 's nachts wakker worden van de warmte in de dagen voor de eisprong, dat soort persoonlijke signalen. Hier veel lezen helpt wel om een idee te krijgen waar je allemaal op zou kunnen letten. Ik hou tegenwoordig een lijstje bij van wat ik die dag aan bijzonderheden heb gevoeld aan mijn lichaam. Hoop er over een tijdje een patroon in te gaan ontdekken. Veel succes met ontdekken wat jouw lichaam je allemaal kan vertellen over je cyclus! Groetjes, Chantico
nee de moed geef ik zeker niet op. uit sperma onderzoek is al gebleken dat er weinig hoop meer is. toch gaan we ervoor....er hoeft er maar 1 snel te zwemmen. liefs esther
De sperma van mijn oom is ook slecht.. Me tante was al bezig met insiminatie, ze zou nog 1 krijgen en dan was het afgelopen, en je raad het vast en zeker al. Ze werd zwanger zonder enige hulp!
Misschien een hele gekke vraag voor moeder natuur, maar ik dacht altijd dat het sperma goed overleeft in het eiwit-achtige slijm, is vijf dagen voor de eisprong dan wel handig?