vraagje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ano, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    hallo,

Ik slik de pil nog maar had een ontsteking waardoor ik antibiotica moest slikken en daardoor zou de pil minder betrouwbaar zijn.
    Ben ook een paar keer de pil vergeten.
    En 30 juni hebben we geklust de volgende dag veel afscheiding no nooit gehad.
    En nu al een paar dagen last van ongi pijn,last onderrug af en toe,ijzersmaak in mijn mond een paar vlagen van misselijkheid gehad,af en toe borrelende buik,een keertje roze/ bruine afscheiding gehad,af en toe ook zuur branden gehad als ik in bed lag(heb ik nooit last van)
    Nou is mijn vraag wat denken jullie zou ik al kunnen testen of niet??:(:(En of het mogelijk is dat ik zwanger ben???
    Aangezien ik mijn pil af en toe doorslikt op advies van de huisarts omdat ik heel erge last heb van mijn ongi weet ik nie of ik kan testen.

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ben je al overtijd dan?

3. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    nee ben nog niet ongesteld omdat ik 2 dagen geleden een ben gestopt met de pil omdat ik ineens last kreeg van die klachten die ik opnoemde.

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    als je weet wanneer de eerste dag was van je laatste menstruatie kun je uitrekenen wanneer je kunt gaan testen
    de kans is er wel dat je idd zwanger bent, ik herken veel symptomen in je verhaal.

5. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83

Omdat ik de pil een maandje heb door geslikt is het 2 maanden geleden dat ik ongesteld ben geworden.
    Maar ik denk dat ik deze week maar een test probeer

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja het enige wat een beetje uitsluitsel kan geven in testen..... Succes

Deel Deze Pagina