wanneer begon bij jou de misselijkheid?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door missguit, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik dacht dat ik me goed voelde... maaruhmm ben nu zoooooooooooooo misselijk sinds 4 dagen. het houd de hele dag aan bijna! sochtends als ik opsta moet ik vroeg naar mijn werk... alles is bleeeeh kan bijna niks eten. Als ik ergens trek in heb dan eet ik een beetje en dan is het weer blleeeh.

bah echt heel naar. van een lege maag word ik ook misselijk maar ik kan echt niks eten zo erg. ik vraag me af of jullie vrij nemen van jullie werk hiervoor? ik kan dat eigenlijk niet want ik wil het verzwijgen ttot ik mijn jaarcontract heb...

pffff

2. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Hoi,

Ik heb dit ook en bij mijn eerste zwangerschap heb ik 7 weken lopen braken. Ik ben gewoon naar het werk blijven gaan. Het is niet evident. Maar je weet van wat het komt, het is niet zoals je ziek bent en die gedachte sleepte me er vaak naartoe. Hou nog even vol!

3. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    Ik had de eerste 5 weken nergens last van. Daarna 1 week vreselijk misselijk geweest, gelukkig niet over moeten geven...pffft...! Nu ben ik 8 en een halve week en het is stukken minder, alleen in de morgen en bij het avondeten. Ik klaag dus niet :) !

4. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Ben eigenlijk heel de tijd door een beetje misselijk! Hoef gelukkig (nog) niet over te geven. Ben benieuwd hoe het gaat! Het is verder niet super lastig, en als ik honger heb kan ik ook wel eten. Heb alleen niet overal zin in ;)

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    1e keer nog voor de nod tot 8,5 mnd
    2e keer vanaf 5 weken tot ruim 6 maanden

6. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Bij de eerste van week 5 t/m 12 heel misselijk zonder spugen
    bij de tweede van week 6 t/m 7,5 een heel klein beetje misselijk zonder spugen
    Nu vanaf week 7 en nu (week 9) nog steeds.. flink misselijk met zo'n 4x per dag overgeven :(
    Ach.. nog ff doorzetten :D

7. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb volgende week dinsdag mijn nod, maar ben nu al vanaf afgelopen zaterdag de hele dag weeiig/erg misselijk, en al een paar keer boven de wc gehangen maar dan lukt het niet.
    Wij zijn bezig voor de tweede en bij de eerste had ik deze klachten helemaal niet.
    Ik zeg steeds tegen mezelf dat het misschien een buikgriepje is ofzo. Maar ik kan mijn buik niet meer inhouden, en ben echt de hele dag stront misselijk. Vooral s'avonds.

Hebben meer vrouwen dit voor de nod? En kan dat überhaupt zolang voor de nod?

8. sesa

sesa Niet meer actief

Ik ben nu 6 wk en ben nog niet miselijk. Bij mijn vorige was ik tot 16 wk ergh misselijk/spugen. Raar dat ik het nog niet heb deze keer

9. girl83

girl83 Lid

19 dec 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 5 weken en heb nu sinds 4 dagen dat ik alleen 's ochtends na het tandenpoetsen (?) een enorme vlaag v misselijkheid voel en dan moet ik even liggen en een beschuitje of cracker ofzo eten. Daarna gaat het weer. Hoop niet dat dat erger word! Maar het gaat echt alleen over als ik iets eet. Denk dat ik voortaan eerst iets eet voordat ik uit bed ga.

10. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Vanaf 7/8 weken misselijk en vanaf ongeveer 12-17 overgeven. Een latertje dus :)

11. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Sinds afgelopen week, dus bij vijfeneenhalve week....maakte ik me de week daarvoor nog zorgen over dat ik niks voelde en verlangde ik naar kwaaltje; van het een op het andere moment voelde ik me ziek en ellendig. Dus be carefull what you wish for hahaha

12. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Met mn 1e zwangerschap van 6w4d tot een week of 15 en nu vanaf 5w4d al misselijk

13. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Bij de eerste 2 nooit last van gehad. Bij de 3e was ik al een week voor me NOD zooooooo beroerd dat het niet kon missen dat ik zwanger was. Ben dit overigens geweest tot 18 weken, was blij toen het over was. Kon niet eten, niet drinken en alle geuren stonden me zoooooo tegen!

Deel Deze Pagina