ik dacht dat ik me goed voelde... maaruhmm ben nu zoooooooooooooo misselijk sinds 4 dagen. het houd de hele dag aan bijna! sochtends als ik opsta moet ik vroeg naar mijn werk... alles is bleeeeh kan bijna niks eten. Als ik ergens trek in heb dan eet ik een beetje en dan is het weer blleeeh. bah echt heel naar. van een lege maag word ik ook misselijk maar ik kan echt niks eten zo erg. ik vraag me af of jullie vrij nemen van jullie werk hiervoor? ik kan dat eigenlijk niet want ik wil het verzwijgen ttot ik mijn jaarcontract heb... pffff
Hoi, Ik heb dit ook en bij mijn eerste zwangerschap heb ik 7 weken lopen braken. Ik ben gewoon naar het werk blijven gaan. Het is niet evident. Maar je weet van wat het komt, het is niet zoals je ziek bent en die gedachte sleepte me er vaak naartoe. Hou nog even vol!
Ik had de eerste 5 weken nergens last van. Daarna 1 week vreselijk misselijk geweest, gelukkig niet over moeten geven...pffft...! Nu ben ik 8 en een halve week en het is stukken minder, alleen in de morgen en bij het avondeten. Ik klaag dus niet !
Ben eigenlijk heel de tijd door een beetje misselijk! Hoef gelukkig (nog) niet over te geven. Ben benieuwd hoe het gaat! Het is verder niet super lastig, en als ik honger heb kan ik ook wel eten. Heb alleen niet overal zin in
Bij de eerste van week 5 t/m 12 heel misselijk zonder spugen bij de tweede van week 6 t/m 7,5 een heel klein beetje misselijk zonder spugen Nu vanaf week 7 en nu (week 9) nog steeds.. flink misselijk met zo'n 4x per dag overgeven Ach.. nog ff doorzetten
Hallo allemaal, Ik heb volgende week dinsdag mijn nod, maar ben nu al vanaf afgelopen zaterdag de hele dag weeiig/erg misselijk, en al een paar keer boven de wc gehangen maar dan lukt het niet. Wij zijn bezig voor de tweede en bij de eerste had ik deze klachten helemaal niet. Ik zeg steeds tegen mezelf dat het misschien een buikgriepje is ofzo. Maar ik kan mijn buik niet meer inhouden, en ben echt de hele dag stront misselijk. Vooral s'avonds. Hebben meer vrouwen dit voor de nod? En kan dat überhaupt zolang voor de nod?
Ik ben nu 6 wk en ben nog niet miselijk. Bij mijn vorige was ik tot 16 wk ergh misselijk/spugen. Raar dat ik het nog niet heb deze keer
Ik ben nu 5 weken en heb nu sinds 4 dagen dat ik alleen 's ochtends na het tandenpoetsen (?) een enorme vlaag v misselijkheid voel en dan moet ik even liggen en een beschuitje of cracker ofzo eten. Daarna gaat het weer. Hoop niet dat dat erger word! Maar het gaat echt alleen over als ik iets eet. Denk dat ik voortaan eerst iets eet voordat ik uit bed ga.
Sinds afgelopen week, dus bij vijfeneenhalve week....maakte ik me de week daarvoor nog zorgen over dat ik niks voelde en verlangde ik naar kwaaltje; van het een op het andere moment voelde ik me ziek en ellendig. Dus be carefull what you wish for hahaha
Bij de eerste 2 nooit last van gehad. Bij de 3e was ik al een week voor me NOD zooooooo beroerd dat het niet kon missen dat ik zwanger was. Ben dit overigens geweest tot 18 weken, was blij toen het over was. Kon niet eten, niet drinken en alle geuren stonden me zoooooo tegen!