Hey Hallo, Mij valt op dat ik de laatste paar ochtenden wakker wordt met pijn in mn zij/ buik. Als ik van houding verander trekt de pijn even weg om even later weer terug te komen... Uitslapen in het weekend zit er niet meer in, ik sta meestal maar meteen op om van de pijn af te zijn... Het is lastig te omschrijven waar ik de pijn voel, het lijkt een beetje op die pijn in je zij die je met hardlopen kunt hebben het eerste kwartier... het is ook een beetje een doffe, difuse pijn die meer duwt qua beleving...( sorry, krijg het niet beter/ duidelijker verwoord)... Ben benieuwd of iemand hiermee bekend is... Liefs!
Ik heb het juist andersom. Kom ik thuis 's ochtends van nachtdienst (ben nu ongeveer 6w+3d) en voel dan wat jij beschrijft. Na eten en slapen is het weg. Maak me er toch wel ongerust om.
Nou, ik denk niet dat we ons er druk om moeten maken ( tenminste ik doe dat nog niet...) Ik kan me voorstellen zeker bij de eerste zwangerschap dat alles wat eerst lekker strak in je buik zn plekje had nu ineens moet opschuiven, of dat je baarmoeder er toch al tegen aan begint te duwen... Zoiets is het misschien ook wel... gisteren naar de gyneacologe geweest voor de eerste echo en alles zag er goed uit... (Misschien ook een geruststelling voor jou ?) Dus ik denk eerder dat het iets vanuit spieren of organen is wat plaats is aan het maken... Ik wacht het nog es een tijdje af... Als je je hierom zorgen maakt zou je ook es je verloskundige kunnen bellen.. Misschien dat zij dit herkent en je kan geruststellen? Liefs en succes hiermee!