He meiden, nou, 's nachts wisselt het allemaal nog wat... Gisternacht meldde ze zich tussen 18 en 00 niet, maar vervolgens dus om half 1, 2 uur, 4 uur en 6 uur... AARRGGHH. Kan ze niet doorslapen tussen 00 en 06?!? Vannacht niet heel erg veel beter: om kwart voor 8 'pas' slapen, vervolgens om 11 uur een voeding, om half 2 en om half 5. Na die laatste voeding kon ik niet meer slapen, omdat ik om 7.30 de deur uit moest en Thirza om 7 uur naar de gastouder moest gaan brengen, (waar ze de hele dag erg vrolijk is geweest, keurig heeft gedronken en geslapen). Nouja, ze was hier gisteren ook wel goed te genieten... overdag gaat ze lekker, Gisteren was het echt elke keer als we tegen haar praatten dat ze helemaal in een deuk lag en bijna de slappe lach kreeg! Daar kregen wij dan weer de slappe lach van, Maar bijgeslapen heb ik dus nog niet echt... niet echt handig als je nog wat slapjes bent van de buikgriep Nouja, morgen weer vrij, dus maar eens even samen met haar op bed duiken weer. Herkenbaar trouwens, dat als ze dan stil zijn, je gaat denken van: Er is vast iets mis. Zondag ging ze ineens 4 uur liggen slapen, (natuurlijk volledig uitgeput door de buikgriep en het braken, en helemaal slap van hetg weinige drinken), dus wij steeds tegen elkaar: Doet de babyfoon het wel echt? LOL Paar keer wezen kijken, maar ze was gewoon in een erg diepe slaap... geen kik gehoord, (normaal pruttelt ze nog wel eens wat tussendoor, horen we haar op haar duimpje sabbelen of gapen/uitrekken ofzo...). Meiden, wij gaan gewoon met verstand op 0 en blik op oneindig naar de eerste verjaardag, OK? Daarna snappen ze in ieder geval wat je van ze wilt, kun je communiceren, LOL
Ik kan het nog steeds niet geloven maar hij slaapt zo geweldig vandaag! Zie hieronder hoe zijn/mijn dag er uit zag 06.45: fles 200 cc, daarna spelen 07.45 - 08.30: geslapen 08.45: fruithap, daarna naar het consultatiebureau om te wegen 09.45 - 10.30: geslapen 10.45: fles 200 cc, daarna spelen en mijn broertje op visite 12.15 - 14.30: geslapen 14.45: fles 200 cc, daarna boodschappen doen en nog een poosje spelen 17.00: groentehap 17.30: slapen... hij slaapt nog steeds ik ben al een paar keer gaan kijken... maar hij is nog niet van plan zijn ogen open te doen Ik ben zwaar onder de indruk Ik ga hem zo maar eens wakker maken voor de laatste fles. Ben heel benieuwd hoe de avond en nacht zullen verlopen! Voor mijn gevoel kan het niet anders dan dat hij straks gaat spoken, hij heeft tenslotte al bijna 6 uur geslapen vandaag! PS: ik reageer morgen op iedereen hoor, ga nu eerst Bas uit bed halen en daarna lekker crime-series kijken op tv, heeeeerlijk
He jewelizz... wat lekker! Ik ga morgen ook even verder uitgebreid reageren, zat net voor het eten aan nog gauw ff te kijken en moet nu alweer weg, druk dagje vandaag. Morgen vrij..
Wij zijn definitief uit de sprong. Nikolai slaapt zelfs 's avonds een uurtje of twee nu. Dat heeft hij nog nooit gedaan. Hij kan veel meer en hij is ook zo vrolijk steeds! Heerlijk! Hij wordt zaterdag 20 weken.
pssttt... maak jij je stiekem ook al zorgen over de volgende sprong? Ik zie er als een berg tegenop, hij schijnt nog erger te zijn dan deze... En deze is bij jou nog niet eens voorbij! Hoop dat K. niet in een streep doorfietst! Waar is je mooie banner gebleven trouwens? Vond de linkerfoto zo stoer! Echt een binkie! Die mag later de meiden van zich af gaan slaan, denk ik zo
Fijn dat t voorbij is! Was het bij jou ook van het ene op het andere moment? Hier wel (gesteld dat het idd voorbij is nu), zo gek!
Haha ja lief he.. maar vond t niet zo logisch, heb een nieuwe naam genomen, noem mn kleine hier altijd K. en zet vervolgens een banner met naam en geboortedatum in mijn onderschrift heb jij geen foto's van je manneke? En pffff daar heb ik me dus al een partij druk over gemaakt... WAT als die die sprongetjes aan elkaar plakt ofzo... tsjee.. dan kan je me opvegen denk ik hahaha
@loveyDK.. me zoontje is nu 15 weken en 3 dagen. hij is begonnen met 13 weken dus hij zit er nu 2 weken in (had het net verkeerd getypt). de 5 weken sprong had hij met ongeveer 3 weken. de 9 weken had hij rond de 6 a 7 weken. en de 12 weken sprong begon met 9 a 10 weken.
@LovelyDK: ehhmmm... nee, da's inderdaad niet echt logisch 8) Jammer he als het zo moet... Ik heb wel leuke foto's van mn ventje.. Maar die moet ik nog even verwerken in een banner... eerst maar eens uitzoeken hoe dat moet, want ik heb geen idee eigenlijk, heb nog nooit een banner gemaakt Er staan wel een paar (oudere) foto's in mijn album hier, zie knop hieronder! Ach meis, ik hoop ook niet dat K alles aan elkaar plakt hoor! Gelukkig hebben ze die sprongetjes niet tot hun 18e ofzo... er komt ooit echt een einde aan! We moeten er maar niet teveel over nadenken en het advies van Rozemarijke in ons achterhoofd houden: verstand op nul en doorgaan! Enne... nou durf ik het helemaal niet meer te zeggen eigenlijk, maar ik heb meneer om 19.45 wakker gemaakt voor de laatste fles, nog even lekker gekroeld en om 20.10 weer in bed gelegd... en na 5 minuten kletsen werd het stil op de babyfoon Ik ga zo even kijken voor de zekerheid, maar ik denk dat ie gewoon slaapt
Hij sliep dus echt... ... en schrok wakker omdat ik de deur opendeed ](*,) Gelukkig kon ik m sussen met zijn speen, hopelijk gaat hij gewoon weer pitten!
Dirk is 3,5 week te vroeg geboren. Nu heeft hij vanavond redelijk geslapen. Is nu wakker en moet dadelijk naar bed. Zal morgen wel vroeg wakker zijn denk ik. Toch als ik de verhalen lees, valt het nog mee. Hij komt alleen wat eerder. I.pv 7 uur komt hij om 5.30 uur. Hij slaapt wel aan een ruk door gelukkig. Overdag zijn het erg korte slaapjes en is hij erg jengelig. Vandaag gewerkt, dus niet veel van gezien. Morgen weer een dagje met hem. Wat ook wel lekker is. Dan denk je het is weer over, het gaat weer beter, komt de volgende sprong weer. Onze zoon reageert overal nogal fel op helaas. gr Karin
He meiden, hoe was jullie nacht? Ik heb hier eindelijk weer eens vrij behoorlijk geslapen: om 10 uur werd ze wakker en moest toen even wachten tot ik 10 minuten later thuis was, (BRULLEN... maarja, om daar nou een flesje aan te spenderen (en ik dan weer kolven nog 's avonds laat ....). En toen heeft ze vervolgens tot half 4 doorgeslapen! Whaaah! Ik heb dus van half 11 tot half 4 geslapen, 5 uur achter elkaar! Vannacht nog een keer! En vervolgens kwam ze even voor 7 weer, dus we hebben hier een aardige nacht achter de boeg, waarin ik overigens voor het eerst in tijden weer heb liggen dromen, niet normaal! Zal wel komen doordat ik zo lang achter elkaar kon slapen, LOL @Jewelizz... dan kun je je wel voor je kop slaan he? Zoooo stom als je kind dan wakker wordt van JOU, heb ik hier ook een aantal keren gehad... @LovelyDK: hoe is het daar? Willen de nachten al een beetje? En wanneer ging je nou naar de osteopaat? @Chebu: lekker he? Hier doet ze ook ineens hele nieuwe dingen, Het hele speelkleed over draaien, armpjes wijd als ze opgetild wil worden, op d'r zij draaien (en met een klein beetje hulp verder draaien! ). En nog wel meer, maar ben nog te slaperig om me dat te herinneren,
Haha, en nu heeft ze zich zo gemanoeuvreerd op het speelkleed dat ze met de TV mee kan kijken, (manlief zit goeiemorgen nederland te kijken, ).
(Even kort, straks reageer ik uitgebreider...) Hij is zowaar weer gaan slapen en werd vanmorgen om de gebruikelijke tijd wakker, dus om 6.30 uur Nu ligt ie heerlijk te spelen, zo nog een fruithap en dan weer lekker slapen!