wanneer begon bij jullie de bevalling? in de rust of terwijl je druk bezig was?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Eleonora, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik had al 3weken voorweeen, maar het begon echt toen ik smorgens wakker werd.
    mn man moest zn bed uit om te gaan werken en toen begonnen de weeen en toen we zaten te bedenk of ie wel moest gaan braken mn vliezen.

bij mij dus ook in rust.

liefs doris

2. Hier bij Iris was het een wat stresdag dat ze geboren is ..
    Mijn Oma was overleden die dag en ik had twee controle in zieknhuis ..
    Verder een gesprek over inleiden over een nieuw onderzoek wat me totaal niet beviel ik wou er niet echt wat mee doen inleiden oke maar niet met zoveel man er om heen geen zin in ..
    Toen we net thuis waren en we hadden wat gegeten was vrij laat begon het en binnen een uurtje waren we weer terug in ziekenhuis en binnen 4 uur is Iris geboren

3. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Haha, mijn weeen begonnen eigenlijk toen ik in de wachtkamer van het ziekenhuis zat te wachten op een ctg omdat ik de kleine al een paar dagen niet had gevoelt..

Eenmaal aan de ctg begonnen de weeen erger te worden, maar volgens de verpleegkundige waren het oefen weeen, aangezien ctg niks tot bijna niks aangaf.. (achteraf bleek ook dat ze rug weeen niet konden meten met een ctg. :S) En ik nog maar 38w en 4 dagen zwanger was van ons eerste kindje.

Dus kwart over 6 was ik thuis, gelijk douchen, werd alleen maar erger, en kwart voor 9 was ik alweer terug in het ziekenhuis met 8 cm ontsluiting.. Vliezen zijn door de verloskundige gebroken om 22.00 en om 3.00 ben ik bevallen van een zoontje.

4. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Bij mij begon de bevalling in alle rust, 's avonds om 7 uur, net toen ik een kopje koffie wilde gaan halen braken m'n vliezen! Gelukkig wel thuis, want had die dag nog aardig wat buiten de deur gedaan :D

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    In diepe rust ;)
    Ik werd wakker om half 8 met weeen om de 5a7minuten die al meteen 1min duurden.
    Half 11 was de verloskundige hier en had ik 3cm ontsluiting.
    Half 2 was ze er weer en 4cm uitsluiting.
    Vliezen gebroken om kwart voor2, naar ziekenhuis geracet en om 8 over 4 is Tygho geboren.

6. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    De eerste week van mijn verlof volop toegegeven aan mijn nesteldrang en veel geshopt.Toen op een avond gezegd; morgen ga ik eens een dagje helemaal niks doen!'s nachts toen ik een paar minuten op bed lag braken (36,5) mijn vliezen..

7. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    O, trouwens geen weeen, ben toen met 37.1 weken ingeleid.

8. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Met 40 wk begonnen 's avonds na het eten de weeën.
    In rust dus.
    Had al wel een week elke avond weeën om het kwartier die in de nacht weer stopten.

9. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Bij mij ook in rusttoestand. Ik ging 's middags op bed liggen en voelde me echt helemaal ontspannen toen mijn vliezen braken.
    Jammer genoeg kwamen de weeën niet op gang en werd alsnog ingeleid, maar het begon dus toen ik volkomen ontspannen was :)

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hier ook in diepe rust, heb heerlijk (maar kort) geslapen en helemaal niets gemerkt de voorafgaande avond. Sloeg ook gelijk in als een bom, dus het was ook meteen bekeken met de rust :D (volledige ontsluiting 2 uur later).

11. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Oeehhh toch echt meestal in de rust! Ik ga meteen lekker in bed liggen en dan maar weer hopen dat t begint!

12. Delia

Delia Actief lid

20 jun 2010
    140
    0
    0
    NULL
    zuid holland zuid
    In rust... zeg maar gerust diepe rust :D
    Op zondagochtend om 06:00u precies de eerste wee :$ hahaha

13. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Donderdagochtend om 5.00 's morgens werd ik wakker met weeën die al om de paar minuten kwamen; Met andere woorden in rust.

14. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Bij mij ook in de rust. 's Nachts werd ik plots wakker van weeen en toen ben ik weer verder gaan slapen. 's ochtends vroeg weer wakker geworden en vrolijk verder gegaan. Had van te voren ook helemaal geen tekenen ofzo.

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn bevalling begon terwijl ik op bed lag met griep.. geen verkoudheidje ofzo maar echt fullblown griep! Wel bijzonder dat de griep even plaats maakte om te kunnen bevallen. Het was trouwens 8 uur in de ochtend.

Bij de eerste begon het om 6 uur in de ochtend op het toilet met het breken van de vliezen

16. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    bij mij ook in rust, en het zette door toen ik in het ziekenhuis opgenomen was en weeënREMMERS had gehad.

Deel Deze Pagina